Gå til innhold

Kjøpte den forbrenningsteen i dag, og den smaker jo crap hehe


ღDidrikmamsenღ

Anbefalte innlegg

Men må vel bare ha det i meg da, hvis det virker vel og merke. Blir nok ikke mer en 2 kopper pr dag nei. Ser det står 2-3 kopper pr dag i 3-4 uker, men blir nok bare den ene pakken. Var ganske dyr også da, kostet 70 kr for 20 teposer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes den var skikkelig god jeg:))

Kunne faktisk ha drukket fler enn 3 kopper pr dag:)

Hadde forventa meg en gyselig smak, men der blei jeg positivt overrasket ja:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være pga at den ligner på den teen som jeg drakk for å liksom sette i gang fødselen sist hehe. Liker best fruktte også jeg da så hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den heter Kloster forbrenningste og selges på helsekost. Jeg kjøpte min på Life. Koster 70 kr for 20 teposer, så den er ganske dyr. Skal hjelpe på forbrenningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er 3 typer kloster forbrenningste. Instant; pulver en rører ut i vann, koster 125. TE-poser,20 stk. koster 70,50. samme pris for løs vekt!!!

Jobber i helsekost!

 

Er det kloster du har kjøpt da?? Vi har veldig fine tilbakemeldinger på smaken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som synes den smaker godt, men jeg liker ikke slike typer te. Men plager det i meg fordi hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er noen faste brukere som sverger til den, men er ikke akkurat noen vidunderkur... Kombinert med trening har jeg fått tilbakemeldinger om et vekttap på 2-3 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...