Gå til innhold

Lite gravide på sørlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at jeg ser andre gravide overalt ute...

men det er jo ikke sikkert de er på bim da men det må jo være flere enn dette!

Har inntrykk av at det er fire fem stk som vil ha treff her, jeg blir gjerne med men jobber fremdeles om dagen så det er ikke helt enkelt enda.

Men hadde jo vært gøy om det var flere som meldte interesse:)

Jeg kjenner nesten ingen i kr.sand og blir ihvertfall kjempeglad for å kunne komme i kontakt med flere i samme situasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 7 mai og kjenner ikke så mange som venter smått nå. hadde vært koselig å lære kjenne noen som en kan ta noen trille turer sammen med til sommeren. jeg har prøvd å få med meg treff, men det passer ofte ikke. hvor bor du i kr sand? øst eller vest?

Skrevet

Jeg er en jente på 29 år som venter nr. 2 i slutten av mai. Har en gutt på litt over to år.

Ser at det er satt opp et treff i Vennesla i morgen, det passer ikke så greit for meg. Setter opp et treff på kveldstid neste onsdag her i byen. Håper det passer for dere to også da:-)

Skrevet

Jeg bor på lund så er ganske fleksibel på komme meg rundt i kr.sand.

Høres veldig bra ut med treff på fr.larsen.

Så gøy!

Dette blir det første treffet jeg har tid til å komme på:)

Skrevet

Hei,

jeg er helt ny her! Hadde vært kjempegøy med treff...

Bor på Lund jeg og...

• 1 måned senere...
Skrevet

hehe, jeg bor også på Lund! Vi er visst flere enn vi tror ;) Jeg skal smyg-kikke etter dere ;)

Jeg har to andre venninner som også bor på Lund og har termin med bare dagers mellomrom fra meg (høsten).

Skrevet

heihei! venter ei jente i aug(termin 6.ug) bor på vestsiden!:) er 21 og har en gutt på snart 2(når tulla kommer) fra før.. kunne tenkt meg å bli kjent med flere som venter barn, er lissom ikke så store mengden føler jeg! gikk gravid sist i bergen så var litt flere der ja...

Skrevet

bor på vestsiden jeg og. Har 2 barn fra før- venter nr 3 22.juni.

Er egentlig veldig klar nå for at nurket skal komme, selvom jeg ikke vil at det skal komme fortidlig heller :-)

Håper vi blir mange på BIM treff. Har ikke vært med før - så jeg gleder meg til å treffe andre nye fjes med runde mager :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...