Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hei på deg! Da er siste inseminering gjort for denne gang, så nå er det bare å ligge på sofaen med beina krysset resten av kvelden ) Hehe... Snille mannen min driver og lager middag til meg nå. Satt og tenkte lit på deg på bussen hjem fra Riksen idag. Hvordan er dette med donosæd. Får man velge selv hvilken hårfarge osv donor skal ha? Eller er det opp til sykehuset hva dere får. Og blir der brukt samme donor hver gang? Eller får dere fra ulike donorer?
elmaaani Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Heia!! Må pleies litt vettu =) bra mannen passerpå deg!!! Det er litt merkelig med slike forum. En aner ikke hvem en snakker med, så for alt en vet kan en sitte sammen på buss/trikk/bane... =) Riksen er ganske nøye på at donor skal ligne mest mulig på mannen min... hårfarge, øyefarge, høyde og vekt går de etter.. dersom de ikke finne full klaff velger de med samme hårfarge og øyenfarge.. mannen har mellom/mørkt blondt hår og blå øyne, 179 høy og 90 kg; så det er lett å finne donor i Norge som passer.. ganske så "normalt norsk".. hehe... Er ikke helt sikker på om jeg får samme donor hele tiden, men tror jeg har fått det hittil... håper de bytter ettersom de andre forsøkene ikke fungerte.. kanskje det er noe med match mellom meg og den donoren...?... ikke vet jeg... Skal finne senga snart.. har hatt en h***** dag på jobben og er super sliten! Kos deg i helga da!! Håper det fester seg en spire!!!!!
elmaaani Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 de ser forresten på mine trekk også ved valg av donor... ettersom ingen av oss har brune øyne, velger de ikke en donor med det... egentlig veldig lurt... et evt barn føler tilhørighet dersom det "ligner" på oss begge =)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Du får slappe av og kose deg i helga da! Jeg har også hatt en utrolig "slitsom" dag på jobb. Har vært på ikea og shoppet idag vi Hehe... Sånn kan det gå når man ikke har noe å gjøre på jobb! Men kjøpte inn varer til jobben da, så derfor kaller vi det jobb Ellers ser det ut til at vi blir tante og onkel i løpet av natta/morgendagen. Så da satser jeg på at siden det kommer en baby UT i familien, så satser vi på at det også har kommet en INN Hehe
elmaaani Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Heia!!! Hvordan har helga di vært da?? Underbevisstheten på symptomjakt allerede eller får du til å slappe av??? Jeg har hatt besøk av familie, og i går var vi en tur ut... for et liv!! .. avslutta i 5-tida i mårrest =) .. men godt å huset for seg selv igjen assa! Håper forresten det blir ett år + til neste gang =)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Hatt en fin helg! Middagsbesøk i går kveld og nå skal vi dra og se på nyfødt tante/onkelbarn Blir koselig Ellers er jeg vel ikke på symptomjakt ennå nei hehe... Må vel nesten vente litt med det Men har fått det for meg at jeg ikke har hatt el ennå da! Mange rare tanker som dukker opp i denne prosessen gitt! Men da er det vel ingen grunn til ikke å kose litt i kveld også hehe... Men mest sannsynlig er den vel overstått for denne gang.
elmaaani Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Det er mange rare tanker ja... jeg har merka det at jeg er superstressa hver gang pga for tidlig eller sen EL... hehe.. Jeg var jakt etter festesmerter fra første stund sist gang jeg da...!!! de 14 dagene ble laaange!!! =) Håper jeg får prøve igjen snart jeg å nå... utolmodig! det er så kjipt å kunne prøve bare annenhver mnd... tiden går så utrolig tregt!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Æsj ja, skikkelig kjipt at man må vente en hel mnd til neste forsøk da! Hadde vært mye bedre om man bare kjørte på hver måned hel til klaff Haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå