Gå til innhold

Eggehvite i urin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er usikker på hva det har å si.Jeg fikk vite at jeg hadde det sist jordmortime. Det kan hende du har litt utflod? Det kunne hun si til meg. Jeg har gått med tanga bind i tre måneder i strekk hver dag. Er i uke 32 og kommer sikkert til å ha dette frem til fødselen.. Hvis dette gjelder deg også er det viktig å skifte bind ofte. Helst unngå bind når du bare skal være hjemme..

Tror ikke det er farlig, men viktig å gi urinprøve hver gang du er hos jordmor og lege slik at de kan følge det opp..

Lykke til

Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning dersom det er en del og det varer over tid. Eller det kan være bare at det var litt "forurensing" (utflod såvidt jeg skjønner, om du var litt ani med glasset f.eks.) i urinprøven. I tillegg er det noen som ALLTID har litt eggehvite i urinen - uten å få svangerskapsforgiftning.

Jeg hadde "spor av eggehvite" ved uke 24, og jordmor sa at når det var spor så bekymrer de seg ikke, de bare følger med i tilfelle det er økt til neste gang. Siden det har jeg ikke hatt noe eggehvite - så det var vel bare en forurenset urinprøve.

Jeg tror det alltid vil være andre tegn på svangersskapsforgiftning om du skulle få det - f.eks. hevelser i kroppen, veldig rask vektøkning, mye hodepine osv. Så hvis jordmoren din ikke var bekymret så er det nok helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...