Gå til innhold

Noen som har kjent det samme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var som sagt til inseminasjon for 8 dager siden den 7 februar...tiden kan ikke gå fort nok fram til ikm...hehe:)

men fra den 9 februar og i tre dager kjente jeg murringer i underlivet...og de to neste dagene litt mindre, men i går, altså 7 dager etter, så hadde jeg ordentlige stikkinger i underlivet. ?? festesmerter???

har i perioder også følt meg litt kvalm og trøtt og irritabel, men det kan jo også være eggløsningssprøyten...det er vel først nå den begynner å gå ut av kroppen?

men i dag, dagen etter disse stikkingene er det liksom nesten ingen ting som skjer der nede...hmmm....kan jo også bare være at egget er festet og alt er bra...men som dere sikkert vet fra egen erfaring er det nå denne evinnelige letingen etter symptomer som dominerer hverdagen, selv om jeg prøver å ikke la den gjøre det.:)

noen som kan kjenne seg igjen?:)

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg ble gravid kjente jeg festesmerter på dag 8 og 9. Det ga seg igjen før jeg fikk positiv test på dag 13 el. 14. Følte meg trøtt.

Skrevet

Ikke kjente det samme..men høres positivt ut, lykke til:-)

Skrevet

Takk takk:)

ja håper det er positivt;)

men nå vet jeg liksom ikke...nå kjenner jeg ingenting i det hele tatt...ingen symptomer ingen ting:(

men er kanskje litt tidlig å kjenne noe...hm...

Skrevet

Vi var på Stork 3. februar,så det er jo ikke så lenge før deg :o)

Jeg hadde stikkesmerter fra dag 6 til dag 8 ca. Så kom noen dager uten at jeg kjente noe i det hele tatt, helt til det plutselig kjennes som om noen holder på å blåse opp en ballong. Jeg føler meg skikkelig "oppblåst" (mest når jeg sitter).

I tillegg har jeg puppene fra h...! De er ømme, de vokser og de er umulige å sove oppå.

Håper det er en liten spire som vokser hos deg også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...