Gå til innhold

Fler som har termin palmesøndag? (16.03)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er du fra?

Skrevet

Her er det også termin søndag 16..:)

Men håper han vil ut litt før:P

Skrevet

Har også termin 16/3-08 :) venter jente og må si meg enig i Miaria ovenfor at jeg håper hun kommer før!

Skrevet

Jeg er relativt klar for baby jeg og. Er jo egentlig ikke mer enn en ukes tid før vi kan begynne å håpe på at det skjer noe da.... :-) Skal ha jente jeg og! Noen som skal føde på drammen her?

Skrevet

Ikke termin - men skal legges inn til KS den 16.3 :)

Skrevet

Palmesøndag her også. Fødte en uke etter termin sist, så det blir sikkert barn i påska! Får nok panikk hvis jeg når 2.påskedag og ikke har født enda...men det kan jo skje det også...

Skrevet

Norge. Bor per i dag på Skedsmokorset......

Skrevet

Var hos legen i dag og hodet har festet seg og slim-proppen har gått! Kan være lenge igjen enda, men da er det i hvertfall klart. Kan bare komme nå:-)

Skrevet

Jeg har også termin 16.mars palmesøndag. Skal føde i Stavanger. Håpe at hun kommer før, begynner å bli klar nå. Andre som skal føde i Stavanger?

Skrevet

hei

jeg har ternin 15 mars og skal føde i stavanger. Er veldig klar så håper han kommer før.

Skrevet

Jeg har termin 16. mars. Håper virkelig jenta kommer ut FØR påska begynner, ellers blir planene litt dumme. Skal føde på St. Olavs. 2.gangs, sist gang startet fødselen om morgenen termindagen, så forhåpentligvis går jeg ikke over denne gangen heller. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...