Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøver å gå lange turer og gjøre hyggelige ting som lunsj m venner, shopping etc. Må ivertfall prøve å ikke tenke så mye og lete etter symptomer. Jeg har valgt å være sykem nå, holder på m mitt 5 forsøk. Nå har jeg prøvd begge deler og for meg er det best å være hjemme da jeg har en stressende jobb.

Jeg lever litt for normalt tror jeg. Er litt bekymret siden jeg har noe stressende jobb, og en del løft jeg ikke kan komme unna. Kan dette skade? Prøver å ta det med ro, men... Jeg trener ikke step og spinning som jeg pleier, men går heller en del turer og på tredemølle. Føler meg noe oppblåst i magen, ennå jeg bare er på rugedag 2. Kan det være Progestanen?

Lever normalt,det er jo det de sier på sykehuset at man skal. Går på jobb, tur med hunden men prøver å hvile/sove på sofaen en gang om dagen, er veldig trøtt! Prøver å planlegge hyggelige ting for å få tiden til å gå. Er vel litt for mye her inne, blir kanskje litt overfokusert : ) Grubler som dere andre på hva som er det beste å gjøre for at det skal feste seg.

74skytte, jeg er også oppblåst og er ganske sikker på at det er uthentin og innsettingen som gjør det. Det føles ganske likt som da jeg fjernet pollyp. Men det kan jo være hormonene også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...