Gå til innhold

"Leke" med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, står over deg å gnikker meg mot rompa og fitta di, slikker hele sprekken din, rumpehullet og alt skikkelig grådig. Det er så deilig med alle saftene som blander seg - føler meg rampete så jeg kjører to fingre inn i rompa di samtidig som jeg slikker deg - åååå...... så deilig - du er en skikkelig kåt liten fitte, hvis folk bare hadde visst....

Skrevet

Helvete dere gjør meg kåt! Det gjør nesten vondt i fitta for jeg er så kåt og våt! Kunne gjort alt for at en av dere skulle tatt meg! Dere skulle fått gjort hva dere ville med meg!

Skrevet

Her står jeg bundet å bare nyter å bli tatt på, slikket på, å disse to fingrene dine mm de var bare helt deilige.

Å kjenne tunga di gli over fitta mi er bare en ren nytelse. Jeg stønner og nyter hvert sekund. Er så kåt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Skrevet

Der kommer en tredje person inn..legg deg under meg, for jeg står bundet og på alle fire..legg deg foran meg så jeg får begynne å slikke deg, mens jeg selv blir slikket og fingret med..

Skrevet

nå har du lagt det til rette så jeg når den deilige våte fitta di.

Jeg lar tunga gli frem og tilbake over fitta di, menst jeg kjenner smaken av dine safter.

Jeg lar tungespissen sirkulere rundt klitten din, og pirrer deg litt,

Jeg lar tunga gli over hele fitta di igjenn noen ganger til jeg finner klitten din igjenn og slikker langsomt over den og hører du stønner og nyter hvert sekund.

Så lar jeg mine fingrer gli ned til fittehullet ditt..stikker en fineger å fingrer deg litt, for så å la to fingrer gli inn menst jeg fremdeles slikker rundt klitten din. Du har så deilig våt fitte...er så deilig å slikke deg ;)

Skrevet

Jeg anonym 20:35 ble litt sjalu med den tredjepersonen....men derfor ble jeg også veldig kåt. Riser deg på baken litt....mmmmm din sexy, våte lille fitte! du kjenner ingen grenser - har så lyst til å knulle deg med en kjempe dildo, som straff...

Skrevet

Åh så deilig å lese. Kjenner det banker i fitta mi nå. Hadde vært så utrolig deilig å få litt deilig ris på rompa nå. Kjenne en deilig tunge leke rundt klitten min og smake på fittesaftene mine. Kåt jeg nå!

Skrevet

Riser deg til du skriker av smerte og lyst og ber om å bli tatt hardt i alle hull..........jeg drar frem dildoen som jeg kjører inn i den røde rompa di , du ligger på ryggen med bena trukket godt opp og jeg står mellom bena dine, fingrer deg i den kåte, frekke, fitta di som skrever mot meg. Hendene dine er bundet over hodet, jeg tar frem brystvorte klypene mine som jeg setter på de struttende brystene dine, du stønner! Nå ligger du der bundet, skrevende, klyper på brystene, dildo i rompa og mine fingre langt oppe i det lille, kåte fittehullet ditt...allikevel trygler du om mer!!

Skrevet

Det renner deilig fittesaft nedover lårene mine nå. Jeg er så klar for å bli tatt hardt i alle hull! Det føles så deilig når du stikker fingrene dine inn i fitta mi- jeg skriker av vellyst. Har samtidig lyst å suge og slikke deg i fitta og etterpå blande våre fittesafter. Har lyst å gni våre våte fitter mot hverandre...

Brystene mine.... mmmm, deilig at du bryr deg om dem også. De er store, harde og faste. ELSKER at du suger og nipper til dem...

Skrevet

slikker fittesaften som renner nedover lårene dine, suger på fitteleppene dine.......sjekker hvor mange fingre du greier å ta i mot i det deilige, trange, våte fittehullet ditt......det er mange!! Du skriker, jeg napper i klypene på de deilige brystene dine og da spruter det safter ut av fitta de....rompa di får kjørt seg nå og dildoen trenger dypt inn, du snur deg slik at den kommer enda dypere....det spruter igjen ut av fitta de, du skjelver og rister..

Skrevet

Åååå, ja jeg vil vil vil! Trenger dette. Rampete, deilig, stryking, kyss, klyping, ris! Ta meg hardt i de våte hullene mine. Mannen min er så dønn kjedelig, stakkars meg :(

Skrevet

å jeg også vil. Bli slikket og fingret til jeg ikke greier å styre meg.

Er så kåt og fitta mi er klissvåt. Noen som vil slikke den våte fitta mi?

Skrevet

Jeg kunne godt ha slikket deg leeeeeenge..Er så kåt at det dunker hardt i fitta mi.Vi kunne vært 3 eller 4 deilige damer som slikket hverandre og knullet hverandre med dildoen. Har slikket en jente før,- og jeg har aldr vært så kåt i hele mitt liv. hadde 3kant med en en jente og kjæresten hennes før jeg møtte typen min. og jeg har fått mange deilige orgasmer av å tenke på hvor sinnsykt kåt hun ble da jeg lekte med musa hennes og trykket en dildo inn i det trange dyvåte romehullet hennes mens typen hennes tok meg bakfra.....herregud så kåt jeg ble nå!! Kunne gjort hva som helst!

Skrevet

Åh skulle gjerne hatt deg naken foran meg nå. med glattbarbert dryppende fitte....skulle sugd lenge og mykt på klitten din og stukket tunga inn i hullet ditt mens hendene mine holdt faste grep om rumpa di. Så skulle jeg blitt litt røff og snudd deg over på magen mens du ba om mer så skulle jeg slikket og massert rumpa di mens ejg knullet hullet ditt med enkjempedildo helt til du kom i store rykk.......noen som ville slikket meg nå også? har stram fitte og en liten rosa klitt som dunker etter en myk tunge

Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig kåt av å lese dette.. må leke med den nybarberte fitta mi mens jeg leser dette.. er våt og varm og kjenner det dunker..

Har aldri før nå lekt med tanken om en annen jente, men kjenner tanken nå virkelig tenner meg.. dette er helt nytt for meg.

Vil slikke og lekte med av en annen jente.. vi knuller hverandre med dildoen - holder på leeenge.. gu så lyst jeg fikk på dette nå, en helt ny opplevelse.. spennende og pirrende

Skrevet

skulle gjerne ha fingra fitta di mens du satt og skrevet med beina. Saften hadde rent nedover mot rumpehullet ditt mens jeg presset inn 1....2.....3...fingre og tommelen mot klitten...rooooooolige bevegelser mens du skrek av lyst

Skrevet

åååå..mer!

herlig.. skulle gjerne hatt deg her nå.. skulle lekt med puppene dine mens du fingret meg.. latt den spisse lille tungen min fått brystvortene dine harde og herlige.. lekt med tungen nedover mot navlen din, videre nedover til den varme, kåte fitta di.. slikket deg forsiktig og lett rundt klitoris med herlige faste, sirkelbevegelser.. ned mot fittehullet.. kjenner saften din.. sirkulerer rundt åpningen ..suger til meg herlig fittesaft.. leker med fitta di.. den spisse tungen min inn i fittehullet ditt.. faste og bestemte bevegelser mens jeg leker med fingrene rundt åpningen.. alt dette samtidig som du fingrer meg hardere og hardere.... mmmmmmm...

Skrevet

Du er så deilig, jeg skulle ønske jeg var hjemme hos deg bare oss to. At du var nydusjet, og kom inn på soverommet, jeg skulle sittet på sengen å strøket deg oppover benene, lårene, sett på deg. Jeg har store fine bryster, ta litt olje og massér dem, klyp dem. Jeg skulle kysset deg på den struttende deilige magen din, oljet den inn, massert den, kjent litt på deg i skrittet, kjent hvor våt du er, høre deg klynke. Jeg snur deg rundt og løfter på badekåpen, du bøyer deg litt, jeg sprer rompeballene dine, jeg stikker tungen inn i det deilige nyvaskede hullet....ååå du klynker

Skrevet

Herregud, fitta mi banker og renner og brystvortene mine knopper seg bare av å lese her inne.

Jeg står på alle fire og kjenner noen leke med de kåte, glattbarberte hullene mine. Foran meg har jeg en annen kåt og våt fitte.

Jeg lar tunga mi leke rundt klitten mens jeg lar fingrene mine gli ut og inn av fittehullet ditt. Innimellom tar jeg ut fingrene og gir deg et par lette dask over fitta og klitten din. Du elsker det og stønner hardt.

Åhh gud så kåt jeg er. Har så vannvitig lyst på deilig - frekk jentekos. Gjerne tre - fire stykker sammen. Jeg står på alle fire og slikker en deilig våt fitte mens en kåt dame står bak meg skifter mellom å slikke, rise, og fingre meg. Åhhh.

Skrevet

åhhhh så utrolig deilig å lese dette! tror jeg må gå å leke med vibratoren min og tenke at det sitter en deilig jente foran meg med den.....at du dasker fitta mi hardt og spør om jeg vil bli knulla hardt........så setter du deg over meg og jeg kjenner fittesaftene dine renne nedover musa mi og du åler deg frem og tilbake mens du biter i brystvortene mine............. kom å ta meg da!!!

Skrevet

åhhhhhhh.......så kåt jeg er er, har lyst på to kåte jenter med kåte og våte fitter som jeg kan leke med. Dere skulle stått på alle fire foran meg med rompehullene deres mot meg, med myke halsbånd rundt halsen og jeg skulle hatt kontroll på lenkene. Dere skulle fått hver deres buttplugg i rompa, med deilige haler på som kiler dere på innsiden av lårene. Deretter kommer det en deilig jente til og legger seg foran dere og dere får "lov" til å slikke henne når jeg drar forsiktig i halsbåndet deres, deres snuse henne i rompa, slikker henne i alle hull. Deretter må dere snu dere mot meg og slikker og suger på den deilige, våte fitta mi, stikker tunga langt inn, biter lett i fitteleppene mine. Jente nummer tre står nå bak dere og drar ut butpluggene deres med et rykk og begynner hardt å massere rumpene deres mens dere "behandler" fitta mi......det går for den ene av dere og alle vi tre andre kaster oss over deg og slikker i oss saftene dine, du skriker høyt av lyst og vi tar deg hardt i alle hull nå, du rykker, det går igjen for deg, du spruter og vi slikker og suger deg, masserer innsiden av fitta di, innsiden av rompa di, du er fra deg av kåthet, vi knar brystene dine og fingrer deg så hardt at du ligger i en bue mot oss og trygler om mer.....dildoene kjøres hardt ut og inn av deg og jammen spruter du ikke igjen og vi slikker og slikker........deretter går det for nummer to av jentene og hun spruter deg i ansiktet og nå er det hennes tur til å få samme "behandling" som deg..........

Skrevet

ååååhhhh... jeg kommer nå jeg!!!!!

Skrevet

hmmmmmmmmmmm, la meg være med........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...