Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #26 Skrevet 7. april 2008 ja, jeg er dame og gravid, men litt treig til å gi respons:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #27 Skrevet 12. april 2008 Jeg vil "leke" jeg. Noen vil vil "leke" med meg:-)?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #28 Skrevet 12. april 2008 Hva vil du "leke" da? Kan en "lek" hvis du vil..................;-)?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #29 Skrevet 12. april 2008 Hva slags lek er dette da? spent her nå
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #30 Skrevet 13. april 2008 jeg vil gni fitta mi mot din og kjenne hvor våt du er... jeg vil smake på deg og la tungen min leke med klitten din mens du stønner av velbehag..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #31 Skrevet 13. april 2008 Jeg skulle bundet hendene dine lett fast over hodet...slikket armhulene dine, sugd brystene dine . Jeg skulle satt meg overskrevs over ansiktet ditt og du skulle slikket fitta mi til det dryppet fittesaft på ansiktet ditt, deretter skulle jeg slikket ansiktet ditt rent for mine egne safter...jeg skulle sugd på fitteleppene dine, fingret deg med så mange fingre du ønsket....jeg skulle tatt frem dobbeldildoen min og stukket den inn i meg og inn i deg......du vrir deg av kåthet mens vi jukker mot hverandre og kjører dildoen til bunns i oss begge slik at fittene våres møtes for hvert jukk.........nå ble jeg veldig kåt av det bildet i hodet og må gå å ta en dusj og kose med meg selv........ :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #32 Skrevet 14. april 2008 ååå.. jeg ble også veldig kåt av å lese dette!!! Men tror jeg heller må stikke hånda mi ned i trusa mi, kjenner jeg er våt allerede.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #33 Skrevet 14. april 2008 deilig...kjenner det blir varmt i fitta og fingrene mine glir lett inn og ut i all fittesaften...jeg vil høre mer....henter dildo....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #34 Skrevet 14. april 2008 Mmmm... våt i fitta mi nå!! Den er nybarbert, våt og kåt og klar for å bli slikket og fingret av deg. Stikker fingrene mine inn i fitta mi nå og den er deilig og våt. Herlig fantasi du har, skulle gjerne vært sammen med deg og vi skulle nådd nye høyder i orgasme... Mmmmmm
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #35 Skrevet 14. april 2008 Jeg er så kåt at jeg holder på å dø! Bare må ha det...nå!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #36 Skrevet 15. april 2008 Her kommer det mer for de som vil høre fortsettelsen:-) .........vi skulle jukket og jukket mot hverandre med dobbeltdildoen, gni fittene våres hardt mot hverandre......jeg skulle gnidd klitten din til du kom...kanskje du spruter litt også...?I såfall skulle jeg glidd ned til fitta di og slikket den...kjenne at du ble kåt igjen. Jeg skulle løsnet hendene dine og du skulle knadd brystene min, slikket dem....deretter skulle jeg snudd deg rundt slik at du sto på alle fire med rompa mot meg......jeg ser at fitta de er våt og vid etter behandlingen med dildoen...deretter legger jeg begge hendene mine på rompa di, vider ut slik at jeg kan slikke rompehullet ditt, du skvetter kanskje litt men syns det er DEILIG, så deilig at du ber meg om å slikke den trange rompa di enda mer..du er nyvasket så jeg presser tunga lett innenfor, du stønner, deretter stikker jeg pekefingeren inn i rompa di mens jeg begynner å massere fitta di igjen bakfra.........til slutt presser jeg dobbeltdildoen min inn i rompa di og stiller meg overskrevs over rompa di som stikker opp mot meg og trer meg ned på dildoen igjen .......det blir nesten som om jeg tar deg bakfra, du jukker imot og syns det er deilig med dildo i rompa, du vil ha den så langt inn at du kjenner fitta mi mot rompa di.. slik holder vi på til det går for deg igjen og jeg må slikke saftene dine igjen........ :-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #37 Skrevet 15. april 2008 deilig!!! Jeg må fingre meg en orgasme nå tror jeg. ble sååå kåt! Er det noen her nå som er kåt og våt?
bizzy13 Skrevet 15. april 2008 #38 Skrevet 15. april 2008 Jeg er kåt og våt! Vårtegn kanskje? :-). Kroppen min føles så yr, vil bli tatt....hardt! Jeg vil å ris på den store runde rompa mi også...(knis)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #39 Skrevet 25. april 2008 Fryktelig kåt jeg og. Ser det er flere enn meg som fantaserer om sex med ei jente. Kunne være deilig å kjenne en jentetunge mellom beina mine mens jeg slikket fitta hennes som besatt. Blir kåt bare ved tanken på det:)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #40 Skrevet 25. april 2008 Skjønner at dette ikke her helt relevant for forumet, eller for menn, men veldig spennende å høre hva dere gravide kvinner tenker på... og veldig spennende tanke å kunne være med på leken da! Hilsen mann som blir tent av å være flue på veggen.... er forøvrig pappa til en liten jente så jeg vet vel noe om å være "gravid" jeg også...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #41 Skrevet 25. april 2008 vil gjerne chatte med noen her om hvor kåt jeg er
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #42 Skrevet 25. april 2008 jeg er våt og kåt nå og sambo er borte for helgen..fingrer meg litt nå..flere?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2008 #44 Skrevet 25. april 2008 Åh, blir kåt av dette asså! Kom og sleik meg noen!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #45 Skrevet 26. april 2008 Sleiker den våte fitta de til du skriker av lyst og ber om å bli tatt hardt i alle de kåte, klare hullene dine! Stikker tunge og fingre langt inn i deg!! Kan du sleike meg også?? Kjenner at fitta banker nå, er så kåt!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #46 Skrevet 26. april 2008 åhhh e helt klissevåt i fitta mi!! vil veldig gjerne sleike fitta di! kjenne den deilige fittesmaken i munnen min... mmmmm nam!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #47 Skrevet 26. april 2008 Kom igjen, jeg vil at du skal snu deg på alle fire med rumpa i været, vise meg det deilige dyvåte kjønnet ditt....mmmmmm
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #48 Skrevet 26. april 2008 Jeg snur meg på alle fire, og lar deg kjenne på den våte musa mi å gjerne slikke meg mmmm
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #49 Skrevet 26. april 2008 Du er så deilig...mmmm herlig å se deg skreve, så frekk du er! nå må jeg binde hendene dine til sengegjerde, så kan du kjenne at jeg stryker det våte skrittet mitt mot den myke rumpa di mens du ynker deg av lyst
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #50 Skrevet 26. april 2008 å jeg kjenner det kribler veldig å jeg blir kåtere og kåtere. Så deilig å kjenne det deilige våte skrittet mot rompa mi. Kan du ikke gnikke det våte skrittet ditt mot mitt våte? Jeg skjelver av lyst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå