Gå til innhold

"Leke" med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så kåt akkurat nå.....

Skrevet

Jeg også :)

Sitter og kikker litt her og tenkte å finne frem dildoen og kose litt snart :) Hjemme alene i kveld.

Skrevet

Sitter her naken i stua og er også skikkelig kåt. Mannen min er borte og jeg kunne virkelig tenkt å gjøre noe "dirty". Fantaserer om å bli slikket av en jente, i min glattbarberte fitte. HAr akkurat vært å barbert den, så den er klar til bruk nå... Drømmer om at jeg slikker henne, vi kjæler med hverandres pupper, deler av saftene våre, kliner og har heftig sex. Det hadde vært fantastisk om noen av dere kunne tenke dere å dele dette med meg...

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å sittet på kne mellom bena dine og slikket fitta di, stukket tungen inn i deg og rotert rundt.......kjenne saftene dine i hele ansiktet......du skulle stått på kne i sofaen med den deilige rompa di mot meg også skulle jeg slukket rumpehullet ditt til du ikke orket mer og bare ba om å få en dildo i en kåte rævva di..........blir kåt av å tenke på det og må gå å onanere nå.......er våt mellom bena........

• 2 uker senere...
Skrevet

Åååh, vi kunne vært tre! Jeg vil ligge på rygg med bena lang fra hverandre, at en jente skal slikke meg, suge hele klitta mi inn mellom leppene sine, mens en annen jente sitter over ansiktet mitt og jeg lar tunga mi gli rundt i den glatte fitta hennes. Store, faste pupper! Vil bruke brystvortene hennes på klitta mi til jeg kommer som f....

Skrevet

Jeg skulle gnidd fitta de med brystvortene mine til du hadde kommet og så fortsatt å slikket deg, fingret deg, knullet deg lenge, lenge...så skulle du fått tatt meg hardt ved at du brukte en dildo i rompa mi og fingrene dine i fitta mi. Jeg skulle gjerne stått på alle fire mens du gjorde dette med meg mens ei tredje lå under andre veien og knadde de store brystene mine og sugde på vortene.........blir kjempekåt av tanken, må fingre meg litt nå...

Skrevet

Hjelpes!! Liker dere ikke mannfolk her? Skap-lesper de luxe!!:P

Skrevet

Blir kjempekåt av dette...skulle gjerne vært med på leken!! Elsker tanken på å bli sugd av en annen jente samt bli fingret i fitta!! Tre jenter som du skisserer her høres også fantastisk ut...tre deilige, kåte jenter! Mmmm.... Akkurat nå er fitta mi kjempevåt og kjempeklar! Synd jeg er alene....

Skrevet

hadde vært deilig med noen faste deilige pupper tett oppi ansiktet mens en annen erfaren tunge slikket seg frem der nede. vi jenter vet hva vi liker selvom en deilig hard kuk er det beste...

Skrevet

å sitter her våt og må snart bare gå å fingre den våte nybarberte fitten min.

Høres så deilig ut å bli fingret av en jente, tatt bakfra av en jente og knadd på puppene hennes.

Neå nå skal fingern og dildoen frem her.

Skrevet

deilig link....blir kåt av dette.........tanken på å bli slikket og fingret av ei deilig kåt jente eller to....tenker akkurat nå på to jenter som står på alle fire foran meg meg meg i midten, jeg skulle fingret dem hardt bakfra, tommelen i fitta og en finger i rompa...helt til de kastet seg over meg...må gå å fingre den kåte fitta mi litt nå....

Skrevet

Tre nakne damer, store pupper, våte fitter - skulle hatt dere i nærheten nå. Vi skulle hatt en skikkelig orgie i senga der alle skulle følt seg tilfredsstilt! Tenner på at en jente kjæler med mine pupper og forsiktig suger brystvortene mine. Enda bedre om en annen jente slikker min glattbarberte fitte og fingrer meg i musa og i rompa. Deilig med en finger i rompa samtidig som den våte musa får sitt.

Jeg fantaserer ofte om at jeg og to andre jenter ser erotisk film ilag og at vi sakte men sikkert begynner å utforske hverandres kropper. Plagg etter plagg forsvinner og kroppsdel etter kroppsdel utforskes. Drømmer om å få lov til å kjæle med en annen jentes pupper og en annen jentes våte fitte. Skulle gjort det så deilig for deg og vi skulle hatt en hel helg ilag der vi kunne gått naken hele helga og bare latt oss rive med når og hvor vi følte for det.

Mmmm.... Har våt mus nå ja :-)

Skrevet

Så dum dere er..

Skrevet

Åh, det renner jo mellom beina mine nå..!

Er det noe som virkelig skrur på krana er det tanken på jentesex..

Har så lyst til å gjennomføre det, men vet liksom ikke hvordan man skal gå frem. Vil jo ikke bli avvist. Har dessuten ingen potensielle partnere, tror jeg da..

Skrevet

Blir deilig kåt av dette....

fantserer om ei deilig knulleklar jente som sitter foran meg og slikker fitta mi, som stikker tunga inn i meg, suger meg...

mens jeg sitter skal hun få sitte overskrevs på låret mitt og gni fitta si mot låret mitt, jeg skal bli våt på låret av den kåte rennende fitta hennes.

Jeg masserer puppene hennes og suger på vortene mens hun fortsetter å gni den kåte fitta si mot låret mitt. deretter legger hun seg over fanget mitt og jeg riser henne til rompa blir rød..stikker fingeren inn i rompa hennes, en finger i rompa og en i fitta, bakfra...

hm............(deilig fantasi da.........)

Skrevet

eller ett forum/sjekkested for bifile/lesbiske ?

Når en ser antall fantasier som dreier som om bifil/lesbisk sex på dette forumet kan en få inntrykk av at alle (gravide ?) kvinner er bifile/lesbiske.

Mange av innleggene har lite med sex i svangerskapet å gjøre og det kan virke som at en del av brukerene er inne på feil nettsted...

• 2 uker senere...
Skrevet

det høres veldig deilig ut....mmmmmmmmmmmmmm.......

Skrevet

Syns jeg også...............skulle gjerne gnidd fitta mi mot låret ditt og blitt fingerpult bakfra av deg..........blir så kåt her inne, mange deilige fantasier.......

Skrevet

utrolig kåt...kom igjen...;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kåt jeg også...har akkurat kost med med mine to dildoer, men blir kåt igjen av å lese om kåte og våte jenter som gnir fittene sine mot hverandre, suger på hverandres brystvorter og gjør deilige ting med hverandre......skulle gjerne kjent ei jentetunge mellom bena mine nå, ei tunge som ruller rundt på klitten, ei tunge som presses så langt inn som du greier...åhhhhhhhhhhhhh.....blir en runde til med dildoene nå tror jeg....

Skrevet

Måtte fingre meg selv mens jeg leste dette, er skikkelig kåt! Noen andre? ;)

Skrevet

Ja, det er det vet du..... Er du dame? Og gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...