Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Veier 92 kilo og er gravid i uke 26. Magen min er stor og god... men folk ser ikke forskjell på om det er fett eller gravid mage. tragisk!!! Jeg vagger bortover og er litt stolt av magen, og kommentaren jeg får er... " er DU gravid!" (etter at jeg har sagt det selv) Det kan de ikke se liksom. Føler meg ikke mye fin nå. bare feit, feit, FEIT.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Bruker du mammabukser da? De gir en veldig fin fasong på magen!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Ja, og det er det som er så rart. Føler liksom at magen min er såååå tydelig og rund Men det er tydeligvis jeg også. Hater å være tjukk!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 har hatt endel slike opplevelser selv.. tragisk!! når eg endelig føler magen har kommet storfornøyd og greier har eg møtt folk som eg ikke har sett på ei stund.. så når de får vite eg e gravid.. må jo si det siden de ikke ser det.. trur nok kanskje de ser det med tør ikke spør i tilfelle de tar feil og eg bare har lagt på meg. for 2 dager etter eg møtte en litt gammel bekjent så sa at hun ikke kunne se det tross min fine runde mage(synes eg sjøl iallefall) så var eg innom en butikk og der spurte butikk dama så fint når jeg skulle ha barn... så då tenkte eg at hvis villt fremmede ser det så må de andre nærmest være blinde eller noe? så her strutter eg rundt med magen min! og nærmeste familie og slik ser det jo godt, så herlighet eg ser gravid ut
Dojamor Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Denne følelsen har desverre jeg også fått nå:-( Jeg er ganske liten i høyden, men veier en god del for mye. Hadde litt ekstra mage før jeg ble gravid, da det bare er 2 år siden sist og jeg har ikke fått trimmet nok pga sykdom. Men magen min har virkelig forandret fasong, og står rett ut som en kule! Jeg synes selv jeg ser veldig gravid ut, og det synes familie og venner også. MEN...jeg traff noen "venninner" forrige helg, og disse har jeg ikke sett siden før jeg ble gravid. Det var også to andre gravide der, men ingen spurte om jeg skulle ha en til. Etterhvert skjønte de de på måten jeg snakket på, og da sa den ene: "Skal dere ha en til? Er terminen til høsten en gang?" De to andre har termin i august og september, og jeg har i JUNI!! Jeg ble litt skuffet, siden alle andre som vet at jeg er gravid synes jeg snart ser ut som jeg er i 8.mnd;-)) Før dette skjedde begynte jeg å være litt stolt over magen, og tenkte at nå ser jo alle at jeg er gravid! Men nå prøver jeg å "skjule" den litt, men jakke og genser.... Ikke noen god følelse! Må legge til at jeg ikke er så veldig stor, og at jeg ikke har fått noen kommentarer på vekt hos legen/jordmor. Jeg er i god form, og har bare lagt på meg 2 kg hittil:-) Så noe er jeg jo stolt over...
Silje`mor Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 En liten trøst er at det er verre å bli spurt om man er gravid når man ikke er det:)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 HI her. Har lagt på meg lite denne gangen jeg også. Heldigvis. Kan hende det blir lettere å få det bort etterpå. Men skulle ønske hele verden så jeg skal ha barn om 3 mnd.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Jeg veide 95kg i 12.uke i mitt første svangerskap. Gikk opp til 108kg. Fikk spm i juni om jeg var gravid??! Hadde termin i begynnelsen av august. Kjempe sårende. Magen delte seg liksom i to når jeg satt, merkelig... Jeg hadde også en del rundt hele, typisk jentemage. Lurer på hvordan det blir fremover nå, er i uke 10 og 93kg. Merker at "håndtakene" begynner å bli større, så tipper jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå