Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Har kjøpt teutonia mistral, men ikke prøvd den enna. Tror den skal være god. Jeg brukte mye tid og så på mange vogner før denne ble valgt. Jeg valgte ikke ut fra utseend, men ut fra hva jeg anså som best for barnet i forhold til hva slags vogn vi kan tåle å ha (kan ikke ha en tung, altfor stor vogn). Gleder meg til å ta den i bruk, har bare hørt positivt om den. Du må tenke litt utfra hvordan du bor. Bor du i enebolig/ rekkehus så har du kanskje plass til en større vogn enn de som bor i leiegårder i byen. Tenk også på hva slags underlag du kjører på. Tror Emmaljunga har de beste vognene hvis man bor litt "landlig", men de er desverre ofte litt tunge. - Noe å tenke på hvis man må ha vogna mye ut og inn i bilen.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har en brio vogn og den er jeg utrolig fornøyd med. Ikke så tung som emmaljunga og heller ikke så stor. Passer til både shopping, turer i div terreng og soving. Det med at den ikke skal være så god som mange kommenterer ifra den forbrukertesten er absolutt ikke noe jeg ser på som ille. Hvor ofte triller man ned en trapp i 10 minus liksom? JEg har til nå aldri gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå