Gå til innhold

Vannmann eller Fisk - hva foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føder jeg nå i helgen, blir baby Vannmann og ikke Fisk som planlagt... Hva er "best"? Her er vi fra før vekt, 2 løver og èn skorpion).

Fortsetter under...

Skrevet

Vannmann er helt klart best;-)

(for det er jeg selv hihi)

... tror vel egentlig ikke det spiller noen rolle:-)

Skrevet

Det jeg vet er at vannmann barn er sterkere og mer viljesterke enn fiske barn...og det følger de jo hele livet og det er jo ikke dumme egenskaper som voksen...fisken er jo veldig følsom...men så spørs det hvilken acidant den får--den månen som står paralelt det tidspunktet man blir født--jeg har en vannmann jente og hun er kjapp i replikken og veldig "forrseg" med prating og læring får lett sosial kontkt og er ikke så beskjeden...men så er stedatteren min det samme tegnet...og hun er stille, beskjeden, ikke så aktiv hverken sosialt eller fysisk,hvert sein å prate og har dårlig motorikk og konsentrasjon...så...de er to motsetninger i samme tegn!!!

men datteren min er født 14.feb. og ste-datteren 29.jan. så hun går mer over i fisk enn min datter da....

Skrevet

Det må vel bli fisk det! ;)

Både jeg og samboern min er født 3.mars i fiskens tegn! ;)

Skrevet

Er jeg helt på bærtur eller er det ikke din datter (og ikke stedatteren)som går mest over i fisk?

Fisk er fra 19. februar til 20. mars

Vannmann fra 21. januar til 18. februar

Skrevet

jeg vil ha en fisk! (pga av datoen (dvs etter 19. feb), har ikke så mye tro på asterologi) :-)

Annonse

Skrevet

Vel, min lille blir nok en fisk..Var sammen med en fisk en gang, var ikke veldig fornød med han. Men jeg var ikke det med vannmannen eller væren heller..kan nok ha noe med personligheten å gjøre, ikke stjernetegn, men..... Har tro på kinesisk horoskop, jeg da:) Ungen vår blir rotte slik som faren hennes, og HAN (steinbukk) er jeg fornøyd med:) (takkoglov...) Selv er jeg løve og ape...

Skrevet

Finn ditt stjernetegn ut fra fødselsdatoen din.

Væren: 21. mars - 20. april

Tyren: 21. april - 21. mai

Tvillingene: 22. mai - 21. juni

Krepsen: 22. juni - 22. juli

Løven: 23. juli - 23. august

Jomfruen: 24. august - 23. september

Vekten: 24. september - 23. oktober

Skorpionen: 24. oktober - 22. november

Skytten: 23. november - 21. desember

Steinbukken: 22. desember - 20. januar

Vannmannen: 21. januar - 18. februar

Fiskene: 19. februar - 20. mars

jeg håper på vannmann,.. men henger i tynn tråd nå om babyen ikke får fart på seg ;)

Skrevet

Vannmann går best sammen med vekt og løver, mens fisk går bedre sammen med skorpion... hvis man skal tenke på tegn som går bra sammen.

Skrevet

fisk er best :) det er jeg:)

Skrevet

Fisk er jo selvfølgelig best!

de er omsorgsfulle,følsomme og dagdrømmende... myyye bedre enn vannmann!

og ja,jeg er fisk selv... bursdag om 5 dager! juhuu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...