Gå til innhold

Tr er forsvunnet, men bare neg. tester???

isi* med liten januar spire!!

Anbefalte innlegg

Jeg er 5 dager over ikm nå. Har ALDRI skjedd før. Er fryktelig trøtt og sliten, og har masse mensmurringer. Løper mye på do men det er pga blærebetennelse. Noen av dere som har opplevd lignende??? Jeg har kun neg. tester!!! Kan tr bare forsvinne??? Er det noe fryktelig gale med kroppen min?? Hmmm vet jeg kanskje høres litt paranoid ut. Men nå skjønner jeg ikke noe =)

Fortsetter under...

Kan ikke tenke meg at det er noe fryktelig galt med kroppen din. Du skriver at du har blærebetennelse, så jeg regner med at du går på medisiner ift dette. Det at du har en betennelse i kroppen og at du går på medisiner kan nok i noen tilfeller føre til at mensen uteblir. Og da jeg hadde urinveisinfeksjon husker jeg at jeg hadde veldig vondt i ryggen og magen. Du er bare fem dager over skriver du. Hvis ikke mensen kommer innen en uke eller to, ville jeg tatt en ny test. Dersom den også er negativ, kan du jo ta deg en tur til legen =)

Fem dager over tiden er ikke så unormalt. Og spesielt ikke unormalt når kroppen din er i ulage fra før (tenker på betennelsen din). Men ift graviditet kan det nok være litt tidlig for å teste positivt enda.

Ønsker deg god bedring og masse lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...