Gå til innhold

Babyklær??? Eller venter man??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Noen som har begynt å kjøpe babyklær?

Har ikke klart å holde med jeg hvertfall, har shoppet noen bodyer på salg å noen laken til vogn å seng... Min mamma er verre enn meg, hun har jo shoppet mye mer... Synes det er litt tidlig, men så gleder jeg meg så voldsomt at jeg klarer ikke å holde meg unnav....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei både jeg og svigermor har handlet litt på salg. sånn som er nøytralt og vet at jeg får bruk for. synes det er helt greit jeg men må jo kunne gjøre som man selv vil... ingen regler der:)

Skrevet

Ja d er jeg enig i! :) Er ikke akkurat på shoppingturer m svigermor jeg da. Prøver å unngå d. hehe! Kommer vell ikke så veldig godt overens med henne, selv om jeg har vært sammen m hennes sønn i over 5 år nå... Men d viktigste er at jeg elsker han å han meg så går dette flott... :) Vi gleder oss kjempe mye til barnet kommer!!! :):)

Skrevet

jeg har ikke klart å la være å shoppe litt. har kjøp noen nøytrale plagg, bodyer og et par sett med bukse/jakke.

Skrevet

Jeg venter til etter 6mnd...har en veninne som ikke har klart å vente da..men blir ikke shoppet noe av meg enda...og gar sagt til resten av familien at di må vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...