Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Kan jeg patentere det og skape en ny folkebevegelse, eller bør jeg fram med symaskin? Diskuter med henvisning til sosiale, kulturelle, helsemessige og miljørelaterte faktorer.
M by M Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Rent praktisk er det jo når man må en tur på do bak en busk...Kan da gjøre fra seg uten å fryse rumpa av seg ;-) Forutsatt at du har tenkt å gå truseløs under selvsagt. Det vil jo bli veldig ubehaglig når man faller da... Men det kan man jo bare se på som rumpevask om man er litt sporty av seg. Ellers kan vel risikoen for urinveisinfeksjon øke en smule...
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hm, hvis jeg ikke skal måtte dra på ferie med en pall antibiotika er det kanskje ingen vei utenom. Møkkastoff og tåpelig dobbeltpatent, grmf.
M by M Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Enda en praktisk grunn: Veldig lett å ta en kjapp en i Guds frie natur - uten at du må fryse rumpa av deg ;-)
supergyda Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Ta patent på det, du. Det har stort potensiale for å bli populært på akterski i Hemsedal.
M by M Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Men - for en mer komfortabel vinterferie, finnes det skibukser med glidelås over rumpa da... så kan du bare zippe den opp bak når du må det ene eller det andre.. Sjansen for å fryse på rumpa er litt større da men.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Blir nok ofte litt akterski der, kan jeg tenke meg. Men du har et poeng, det må nok være et av mine kjernemarkeder.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Kanskje jeg skal felle inn toveis glidelås i hele sømmen, rett og slett?
Süsse Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Det der kunne du ha kommet med for mange år siden da jeg gikk mye på ski sammen med kjæresten... *Mimre mimre og brrrrrr*
Dronningen! Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Sikkert greie bukser for de som holder på med doging.... Viktig med friluftsliv for alle mennesker:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå