mammalea med to i magen Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hei. Har dere noen formening om det kan være skadelig for barna i magen min at jeg sitter med den bærbare pc'en på fanget/magen? Er jo sånn trådløs greier i å sikkert mer til... Kom plutselig til å tenke på det å ble litt bekymret.
bøllefrøene Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 tror ikke det er noe å bekymre deg for.. min er godt plassert nedfor magen på fange.. ser knapt tastaturet.. magen er i veien...hi hi
mammalea med to i magen Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 hehe, ja d kan jeg godt tenke meg til. Har enda ikke fått mage, er bare 11 uker på vei med mine 2. Da skal jeg fortsette å slumre på nettet
Trillinger08 Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Det er lite forskning med klare resultater på stråling fra radio-sendere og -mottagere. Personlig er jeg ikke så begeistret for å ha disse nærme kroppen, men har ikke tatt bryet med å finne fram ekstern skjerm, mus og tastatur. Men jeg slår av det trådløse kortet på laptop'en når jeg ikke er på Internet (altså bruker PC'en kun på lokal disk) og det hjelper jo litt. Antenna på min laptop sitter oppe ved Esc-knappen, så jeg prøver å ha den så langt unna som mulig, men det resulterer i ganske snodige stillinger, ikke så bra det heller ; - / Det følger ingen advarsler med laptop'er, men det er altså fordi det ikke er noe grunnlag for det (enda), men jeg prøver å begrense nærkontakt selv. Ikke verdens beste svar, men dog... ; - /
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå