~sjiraff~ Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Alle sier jo at det er så billig på Rema1000, og de vinner jo alle sånne prissammenligninger... Men hva er det man handler da da? Jeg har handla der i dag, og etter å ha sett på handlelappen var i grunn det meste dyrere enn det jeg handler på Meny?! Melka var dyrere, rømmen var dyrere, avocadoen var det jo blodpris på. Eneste som var billigere var kjøttdeigen, krokanrull og fersk ananas...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Aner ikke, handler på Kiwi, og de vet jeg er billigst her..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Øl, men det er vel uaktuelt nå... Noe kjøttpålegg (Nordfjord) Kylling (Her i trøndelag er det sånn ekkel kylling med masse fett...urk!) Kneip (3,50) Husker ikke mer, lenge siden jeg var på Rema...
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 På rema kan jeg fylle opp handlevogna og bli sjokkert over at det ikke koster mer. På meny kommer det aldri på under 200 kr, bare jeg kjøper litt frukt, et brød og en melk, så er det over 200 kr med en gang (tar kanskje litt i, men....).
æsj altså! Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Ja, jeg handler heller ikke så mye på rema lengre. Synes til tider det meste er dyrt der. Men kjøper bleier, og pamperskluter der. Og skjærgårdsbrød. ellers handler jeg på kiwi
Bea80 & Gullgutten Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Meny er jo svindyrt, iallefall den vi har. Greit nok at first pricen er billig, men den er enda billigere på kiwi.
Vrimle Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Sist uke ble det tatt en undersøkelse her på at Rema 1000 er den billigste butikken, men Kiwi kom rett etter og er omtrendt like billig. Jeg har alltid handlet på Kiwi:)
petite fleur Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jeg handler speltbrød der, finner ikke den typen jeg vil ha i noen andre butikker ;-) Ellers har vi endelig fått Kiwi til Tromsø også, så nå handler jeg der.
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Aner ikke., Handler bleier på rema. Middagsglass på coop. Kjøtt på meny. Kyllingfilet a. 2kg på kiwi. Frukt, grønt & sopp på meny. Rema har mindre i pakkene med karbonaddeig bl.a og det er nesten bare vann. jo, handler egg og sånn på rema og, liker solvinge.
Mirakel nr 3 :) Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Så kanskje det ar noe med at du sammenligner priser fra før 1.februar. Da er det kanskje ikke så rart at det var dyrere. Man mange varer steg i pris 1. februar. Bla melka og rømmen steg over 10%. Pasta med 50% Og så var det en del varer jeg ikke kommer på i farten...
Alba44 Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Jeg merker klart at Rema er billigst her ihvertfall. Liker å variere med butikker, men storhandle gjør vi på Rema som forøvrig er veldig ren, fresh og ikke minst veldig hyggelig betjening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå