Gå til innhold

tvillinger_mars 08.. store barn

bøllefrøene

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. veldig spent på hvordan kontrollen din gikk i går???.. jeg skrev inn på linken om store barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei bøllefrø,

jeg leste innlegget ditt nå.

Syns det er så vanskelig å vite hva jeg skal tro på, når det er forskjellige leger man møter nesten hver gang, og alle sier forskjellig.

I det siste har jeg hatt den samme heldigvis, så da må jeg bare stole på han.

Flott å høre at du også kan vente deg store barn da. :)

Når jeg fikk vite at jeg ventet to, var jeg aller mest redd for at de skulle komme altfor tidlig og være bittesmå. Men nå er jeg trygg, og det er så deilig.

Selv om det er tungt nå på slutten. Jeg har i tillegg fått meg en skikkelig forkjølelse, så det er ikke mye jeg orker å gjøre om dagen. Føder jeg nå, må jeg vel snakke til barna gjennom et munnbind. ;)

Men jeg tror du har misforstått, for jeg hadde ikke kontroll i går. Jeg har kontroll på mandager.

Men jente73_tvillinger hadde kontroll i går. Jeg er spent på hvordan det gikk.

Skrevet

Hei....

så heldig du er som har hatt fast lege i det siste.. har noen jeg har gått til flere ganger, men i det siste har det vært nye.. litt glad for ny lege neste gang da.. høre hva de sier da. har også egentlig litt behov for å snakke mer om fødsel...

å.. har misforstått dagen du går til kontroll jeg.. så du skal på ul på mandag du da!! jeg var også sinnsykt redd for premature barn da jeg fikk vite at vi ventet to.. nå når jeg er over kneika tenker er jeg lettet og vil gjerne ha de ut innen to ukerstid.. kjenner en som er å føder tvillinger på ullevål nå i dag.. ble satt i gang.. er vel 39 uker.. utrolig spent på å høre.. off føler meg så dårlig forberedt på selve fødselen.. leser en del om dagen.. men hm..

god bedring med forkjølelsen.. ligg på soffan og ta det med ro.. så du blir fort frisk!! vi trenger ikke sykdom i tilegg til de tunge ukene vi har foran oss.

god helg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...