mamma_i_08! Skrevet 15. februar 2008 #1 Del Skrevet 15. februar 2008 Er så lenge siden jeg tok turen innom her at jeg tenkte jeg skulle skrive et lite innlegg. Her går ting fint, men har nettopp blitt sykemeldt 100% pga høyt blodtrykk og fare for svangerskapsforgiftning. Litt kjedelig, men godt å være så langt på vei i tilfelle det skulle ta en feil vending. Er for tiden 30+4, har termin 23 april, den ble litt forandret fra 21 april til 23. Så jeg har sånn ca 2 mnd igjen. Er ganske klar for at den resterende tiden skal gå fort hehe Håper alt står bra til med alle her inne! Hvordan går det med dere som venter en liten en? Og håper ellers at 2008 blir et fantastisk spennende år med haugevis av positive tester, både eggløsning og ikke minst graviditetstestene!! Mange klemmer fra meg og vidunderet i magen. Skal legge til nytt magebilde i albumet mitt, så det er bare å ta turen innom å snike der. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136859553-en-liten-oppdatering-fra-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
StorkeMammaen Skrevet 17. februar 2008 #2 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei mamma i 08. Så koselig å høre fra deg.. Godt at alt går bra, fint med sånne oppdateringer. Er det bilde på profilen din bilde i 7. mnd? Kjedelig å bli sykemeldt så tidlig, da blir sikkert dagen lange. Hvordan er det å være gravid alene? og hvilke reaksjoner møter du fra omverdenen? Sier du hvordan barnet er blitt til? Jeg har et negativt resultat fra en inseminasjon i januar og start på nytt i april tror jeg. Så håper 2008 blir et bedre år. Takk for lykkeønskninger og lykke til til deg og Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136859553-en-liten-oppdatering-fra-meg/#findComment-136878732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå