Gå til innhold

Brillebukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man tak i det? Nøstebarn og Spar Kjøp har ikke :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg leter etter det samme jeg også. Jeg bruker tøybleier(brettebleier) og må nesten ha en truse utenpå før ulltrusa. Det er helt håpløst å få tak i truser til babyer nå, pga papirbleier er det ikke marked for det og truser er gått ut av produksjon. jeg fikk tak i 6 enkle truser på H&M, som ble solgt i et restelager de ville bli kvitt. Brillebukser har jeg to av som jeg har arvet, men desverre går det jo ei truse ved hvert bleieskift, og jeg har jo bare 8 truser.... Det er veldig irriterende! Jeg har vært inne på kenguloftet og på nøstebarn, men de selger ikke brillebukser. Tror de har problemer med leverandør? Håper de får tak i snart!!!!!!!!

Skrevet

På tøybleieforumet til tettinntil kan du legge en ønskes kjøpt-annonse.

Skrevet

Lindex og cubus. Lindex sine er billigere.

Skrevet

På barnevognhuset Rudo (Oslo) kan de bestille opp for deg om du ønsker det (snakket med de for 1 uke siden). MInimumbestilling var 3 stk, men det går vel fort med. Prisen var ikke noe særlig høy heller, tror det var 40kr pr stk eller noe? Joha tror jeg.. Men litt usikker. De hadde en inne da jeg var der men i litt stor str. 80? eller noe.. Har også nettbutikk så går sikkert ann å ringe de og få sendt andre steder!

Ellers ville jeg bare si at sparkjøp sine er stripete og ser nesten ut som badebukser (syns uerfarne meg). Og dermed så kan man ha sett dem uten å ha fått det med seg. Så kanskje verdt å ringe butikken? De hadde iallefall på Mjøndalen sist jeg var innom for i overkant av 2 uker siden tror jeg det var..

God jakt!

Skrevet

Polarn o Pyret har maaaange tøffe!!

Skrevet

Fant 4 forskjellige typer på Babyproffsen i Tøcksfors idag. 39,90sek pr stk. Kjøpte med noen for sikkerhetsskyld. Var Joha (som de også kan bestille på rudo) og Fixoni tror jeg det var..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...