Nøtt Skrevet 17. februar 2008 #26 Del Skrevet 17. februar 2008 Tryne- Jeg har høye FSH verdier og lave østradiol verdier. Har lyst på to tette (gravid?) har pcos ninen84- P-sprøyta sitter i enda etter 3 år siden jeg tok siste sprøyte. Bethenc - hatt to svangeskap utenfor livmoren med fjerning av begge egglederene kaje, 45 år ellers er alt iorden, bra hormonprøver Blanka78 - venter på min første Gonal F (112) sprøyte i uke 8, etterpå IVF+ICSI Mon chichi- alder (39) skillevegg MK73 - uforklarlig, alt ser bra ut - bortsett fra manglende graviditet :-( *alvepia savner spiren* - mannen har dårlige svømmere, ellers er alt fint. dag 2 av sprøyte gonal f 112. Viktoriana - har bare en eggleder og den er tett. Turbotrollet - uforklarlig. Alt ser bra ut hos begge hk1980 - uforklarlig barnløs, 4. icsi forsøk Annevande - muligvis PCO ( lægerne er ikke enige... ) ellers uforklareligt, div prøver og undersøgelser hos mig og min mand er normale twinanne - uforklarlig, men alder (39 år), noe "høy" FSH men det er innenfor det helt normale, supre svømmere. 74skytte- uforklarlig barnløs, men har lange, ustabile sykluser som jeg tror er grunnen. Pike 26 & Nikko har pcos... *forbannet være* LilleHH - nedsatt bevegelighet hos svømmerne Abelone76 - dårlig sædkvalitet, alt bra med meg Tullemor1- tette eggledere og lett endo, super bra svømmere. AniBer - tette eggledere og dårlige svømmere! Maks uflaks!! pedrine81 - uforklarlig... alt ser bra ut hos begge Nøtt - Har bare én eggleder, og den er tett. Endometriose. Nedsatt sædkvalitet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136858646-se-her-alle-sammen/page/2/#findComment-136881235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini72 Skrevet 17. februar 2008 #27 Del Skrevet 17. februar 2008 Tryne- Jeg har høye FSH verdier og lave østradiol verdier. Har lyst på to tette (gravid?) har pcos ninen84- P-sprøyta sitter i enda etter 3 år siden jeg tok siste sprøyte. Bethenc - hatt to svangeskap utenfor livmoren med fjerning av begge egglederene kaje, 45 år ellers er alt iorden, bra hormonprøver Blanka78 - venter på min første Gonal F (112) sprøyte i uke 8, etterpå IVF+ICSI Mon chichi- alder (39) skillevegg MK73 - uforklarlig, alt ser bra ut - bortsett fra manglende graviditet :-( *alvepia savner spiren* - mannen har dårlige svømmere, ellers er alt fint. dag 2 av sprøyte gonal f 112. Viktoriana - har bare en eggleder og den er tett. Turbotrollet - uforklarlig. Alt ser bra ut hos begge hk1980 - uforklarlig barnløs, 4. icsi forsøk Annevande - muligvis PCO ( lægerne er ikke enige... ) ellers uforklareligt, div prøver og undersøgelser hos mig og min mand er normale twinanne - uforklarlig, men alder (39 år), noe "høy" FSH men det er innenfor det helt normale, supre svømmere. 74skytte- uforklarlig barnløs, men har lange, ustabile sykluser som jeg tror er grunnen. Pike 26 & Nikko har pcos... *forbannet være* LilleHH - nedsatt bevegelighet hos svømmerne Abelone76 - dårlig sædkvalitet, alt bra med meg Tullemor1- tette eggledere og lett endo, super bra svømmere. AniBer - tette eggledere og dårlige svømmere! Maks uflaks!! pedrine81 - uforklarlig... alt ser bra ut hos begge Nøtt - Har bare én eggleder, og den er tett. Endometriose. Nedsatt sædkvalitet gemini72 - Dårlig sædkvalitet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136858646-se-her-alle-sammen/page/2/#findComment-136881711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vestlandsjento Skrevet 17. februar 2008 #28 Del Skrevet 17. februar 2008 Tryne- Jeg har høye FSH verdier og lave østradiol verdier. Har lyst på to tette (gravid?) har pcos ninen84- P-sprøyta sitter i enda etter 3 år siden jeg tok siste sprøyte. Bethenc - hatt to svangeskap utenfor livmoren med fjerning av begge egglederene kaje, 45 år ellers er alt iorden, bra hormonprøver Blanka78 - venter på min første Gonal F (112) sprøyte i uke 8, etterpå IVF+ICSI Mon chichi- alder (39) skillevegg MK73 - uforklarlig, alt ser bra ut - bortsett fra manglende graviditet :-( *alvepia savner spiren* - mannen har dårlige svømmere, ellers er alt fint. dag 2 av sprøyte gonal f 112. Viktoriana - har bare en eggleder og den er tett. Turbotrollet - uforklarlig. Alt ser bra ut hos begge hk1980 - uforklarlig barnløs, 4. icsi forsøk Annevande - muligvis PCO ( lægerne er ikke enige... ) ellers uforklareligt, div prøver og undersøgelser hos mig og min mand er normale twinanne - uforklarlig, men alder (39 år), noe "høy" FSH men det er innenfor det helt normale, supre svømmere. 74skytte- uforklarlig barnløs, men har lange, ustabile sykluser som jeg tror er grunnen. Pike 26 & Nikko har pcos... *forbannet være* LilleHH - nedsatt bevegelighet hos svømmerne Abelone76 - dårlig sædkvalitet, alt bra med meg Tullemor1- tette eggledere og lett endo, super bra svømmere. AniBer - tette eggledere og dårlige svømmere! Maks uflaks!! pedrine81 - uforklarlig... alt ser bra ut hos begge Nøtt - Har bare én eggleder, og den er tett. Endometriose. Nedsatt sædkvalitet gemini72 - Dårlig sædkvalitet vestlandsjento - pcos Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136858646-se-her-alle-sammen/page/2/#findComment-136881748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå