Gå til innhold

Noen flere som har fått/skal ha en liten etterpåklatt?:)

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år og har 2 barn, den yngste fyller 8 i år så for meg blir det etterpåklatt dette her:)

Gleder meg enormt til å få en liten baby igjen*S*

Nå er eg begynt å fundere på dette med fødsel, er det noen her som har erfarng som flergangsfødende med så stort mellomrom?

Har hørt at når det er mer enn 7 år mellom fødsler så er det som om du er førstegangsfødende...har lyst at dette ikke skal stemme hihi

Noen med erfaring på området?:)

Fortsetter under...

Min datter er 21 år når hun blir storesøster for første gang, så jeg vil absolutt si jeg venter en attpåklatt ja :-)

Er også spent på fødselen, har hørt omtrent det samme som deg. Men noen mener jo også at har man først født, så kan man aldri mer bli førstegangsfødende. Kroppen "husker" siste fødsel, uansett hvor lang tid det er siden.

Hei Chezka!

21 år og storesøster? wow...utrolig artig da:)

Ja det høres jo litt logisk ut at kroppen husker en fødsel...er jo en big deal liksom..kroppen husker jo så mye annet rart så hvorfor skulle den ikke huske en fødsel liksom.

Men det er vel gjerne også noe i at når det er lenge siden noen har vandret gjennom fødselskanalen så kan det ta lang tid.... litt usikker...dessuten er vi jo alle ulike så vi får vel ikke vite det før vi ligger der:)

frøkendings: Ja, det er fantastisk morsomt med denne attpåklatten vår. Mannen min har ei datter på 17 fra før, så babyen får to STORE storesøstre :-)

Om fødselen tenker jeg som så at alle fødsler er jo forskjellige, men så lenge jeg har gått gjennom en ukomplisert fin fødsel fra før, så går det vel sikkert greit denne gangen også. Selv om jeg jo vet at det kan oppstå komplikasjoner, velger jeg å bare tenke positivt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...