Gå til innhold

Flere som ble skuffet på Valentine Day???

Anbefalte innlegg

Hei anonym,du må jo få feire det du ønsker å feire,men jeg lurer på en ting,hvorfor feirer du Halloween?Hva er det i bunn og grunnden dagen står på. Bare nysjerrig,ikke noe form for angrep på deg,om du skulle føle det.

Fortsetter under...

Halloween er ikke amerikansk, det er bare de som har kommersialisert det som jeg tror heter Allehelgensdag paa norsk. Man kan jo slaa opp og se hva det betyr.

Valentins dag er jo en internasjonal dag hvor man skal minne hverandre paa kjaerligheten i en eller annen form, gjerne til sin kjaere, noen i familien, eldre eller andre. Det at man i Norge fokuserer paa en gave er kanskje litt amerikansk arvet, men det er jo trist om man tillegger denne dagen handelsstanden, naar den egentlig handler om kjaerlighet... Drit i handelsstanden, gjoer om huset til en oase og kose seg sammen, det er det det handler om, at man setter av tid til hverandre. Sikkert koselig med gaver for de som gir hverandre det naturlig i forholdet, men koselig med oppmerksomheten synes jeg.

Min man er litt anti saanne dager, fordi han mener det samme som noen av dere her inne, men det boer jo ikke handle om det, man boer egentlig gjoere noe dersom det betyr noe for den andre! Litt som jenter som blir med paa fotall og hockey, selv om de kanskje ikke er interessert, det er jo noe man gjoer for aa glede sin kjoaere kanskje? Dersom man ikke er interessert selv da, det blir jo noe annet.

Jeg tror jeg maa vaere tydeligere paa at den Valentinsdagen kunne jeg godt tenke meg at vi gjorde noe for oss, selv om jeg ikke ble skuffet denne gangen, andre ganger har vi vaert hjemme og brukt barnevakt og gaatt ut og spist, men naa er vi paa tur da, og jeg velger aa se hele turen som en gave i denne anledning, noe det jo er....saa ikke synd paa meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...