Gå til innhold

Flere som ble skuffet på Valentine Day???

Anbefalte innlegg

Herregud så lei meg jeg ble....

Skjønte jo at en del hormoner også var årsak ,

men det tok helt av....

Var så sikker på at kjæresten min hadde kjøpt noe til meg..

Burde ikke være noe stort, en rose og to pene ord hadde holdt i milevis...

Men ingenting....

Det gjorde så vondt..og mest fordi vi har snakket endel om det, og han har gitt ganske klart utrykk for at jeg skulle få en "overraskelse"

Så der satt jeg med ferdig middag og gaver, og følte meg egt. bare dum.

Ja, jeg vet dette blir utrolig sytete.

Og jeg tror min reaksjon på det hele satt meg like ut som mangel på gaven.....

Fortsetter under...

vet du....jeg synst ikke vi skal tenke så mye på valentines day. Jeg vet min kjære bare kjøper blomster til meg pga han føler seg presset og er redd for at jeg skal bli skuffet og da kan det like godt la vere. OM de ikke finner det på av seg selv og gjør det fordi de har lyst ja så kan det like godt bare vere...

Slike ting bør komme av seg selv og på hvilken som helst dag, ikke bare en dag fordi en føler at en MÅ!!

Det er det jeg tenker etter å blitt skuffet mange ganger så i går da jeg ga driten i hele greiene, ikke kjøpte en dritt eller laget middag eller noen ting. Bare ga f.. i hele valentine.. ja da for første gang dukket det opp en blomst gitt. så kanskje det rett og slett er det vi bør gjøre..

Kjæresten KUNNE ha skrevet et dikt til meg, han kunne ha laget en sang, han kunne gjort så mangt, f.eks, så ville det være en super dag å ha sex på.... noe som har blitt sjeldent.

Men gutter og valentine.. *sukk*

Han lagde sjokkolade muffins i går, noe han gjør nå og da uansett, vi lå sammen på sofaen og så på skiskytinga og spiste muffins til vi ble så tørste vi endte opp med å drikke en liter juice hver.

Typen lager alltid middag, jeg tar oppvasken, noe voldsomt romantiske er vi nok ikke der heller :(

Kjøtboller og poteter forran tv'n.

Alle husets stearin lys overlevde dagen uten problem.

Jeg gikk i tanker om å gi noe spesiellt, det var forgie uke.

Så slo det meg, hvorfor akkurat denne dagen, jeg elsker han villt uansett hvilken dag.

Så jeg kjøpte og gav han en gave han trengte forgie uke, skrev ett kort hvor det sto "love you every day" på og la hele greia under hodeputen hans.

Men selve Valentines day forløp uten noe somhelst ekstraordinært.

Ikke anntydning til sex da vi gikk og la oss heller.

Det jeg er høy på i dag er at etter at jeg slapp ut katten i morgentimene i dag, så la han hånda på maven min, nusset meg på skulderen og sa han elsket meg.

Det er ikke hver dag han orker småprate kl 05.45 og disse små ordene får meg til å føle meg så vidunderlig i dag.

Hvorfor forventer dere så mye? jenter altså, morsdagen var det bare syting her inne , og nå igjen. Hvorfor skal de bry seg om en dag , fordi noen faktisk har påååtvunget dagen på deres stakkars menn.

Takk gud for at vi gir faen i sånne dager her i huset, og klarer vise kjærlighet hele året.

Hvorfor forventer dere så mye? jenter altså, morsdagen var det bare syting her inne , og nå igjen. Hvorfor skal de bry seg om en dag , fordi noen faktisk har påååtvunget dagen på deres stakkars menn.

Takk gud for at vi gir faen i sånne dager her i huset, og klarer vise kjærlighet hele året.

Haha, må le litt... Jeg ble super skuffa på morsdagen, da jeg ikke fikk et kort engang.. Skal sies at begge mine barn er langt under skolealder.. Mannen min fårsto at jeg ble skuffa, og sa at han følte seg smålig... Dette fikk jeg plaster på såret for igår, da han kom hjem i lunsjen med sjokolader og røde roser. Hadde også med et hjerteformet sjokolade til begge ungene våre med "jeg elsker deg på". Synes han var kjempe romantisk mot oss alle 3! Søtt og tenke på barna og..=)

Annonse

Jeg hadde migrene hele dagen, og i utganspunktet skulle mannen min ut med jobben på kvelden, så vi bestemte oss for at vi heller skulle gjøre noe hyggelig sammen i kveld. Hva det blir, er enda ikke planlagt, men kanskje noe god mat.... Man må vel ikke forvente så mye på en eneste dag, men heller passe på at man ser hverandre og sier noe fint til hverandre alle de andre dagene også....

min samboer hadde lagt det flotteste fruktfatet til meg. Han vet jeg ELSKER frukt. Tent stearinlys over hele leiligheten. Kjøpt deilig mat til meg. Rydda i leiligheten. Helt perfekt!

så lå vi på sofaen og koste oss, og han så på fotball, jeg var på BiM.

kjempe koselig kveld for BEGGE ;-)

jeg hadde den beste valentine dagen på mange år.. men det var ikke pga sambo, men fordi vi slo enga i hockey :P

syntes man forventer mye av disse gutta, men det må faktisk ikke bare være de som gjør noe.. vi kan også overraske de...

dessuten er det jo ikke en norsk tradisjon egentlig da... :P

Huff av meg da, men norske menn har kanskje ikke helt oppdaget denne dagen? Det skal jo verken vaere press eller noe man maa komme paa av seg selv akkurat denne dagen, det er en fin anledning, en fin tradisjon, en fin merkedag hvor man bryr seg om noen man er glad i. Jeg har tradisjon for aa sende lillesoesteren min blomster paa denne dagen, noe hun blir like glad og overrasket over hver gang. Mannen min vet at jeg synes dagen er litt koselig og vanligvis pleier vi gaa ut og spise bare vi to og snakke litt om oss og hva vi vil framover og saannn.

Naa er vi paa en liten ferie, og i gaar var det foerste natten vi skulle overnatte. Vet dere hvordan vaar kveld ble? Hehe.....jo, vi maatte vaere litt musestille og ha det litt moerkt paa hotellrommet saa datteren vaar skulle faa sovne, og saa skulle vi lage litt stemning etterpaa, superstroette etter en lang dag ute. Datteren vaar brukte en time paa aa sovne, og mannen min sovnet ogsaa, han tok seg et glass vin og to for oss begge etterpaa, jeg fikk meg et litt elegant - vel og merke - glass vann, og han leste bok mens jeg satt paa pc!!! Hehe......men det var helt greit og i orden, jeg er ganske raus paa om det passer eller ikke og krampaktige ting bare for aa gjoere det er ikke bra for vaart forhold i hvert fall. Kosen i gaar var at datteren sovnet og at det ble en fredelig stemning hvor vi begge fikk litt fred til aa gjoere det som passet oss etterpaa. Noen ganger er DET det beste. Saa kan vi vaere litt romantiske en annen kveld denne lille ferien.....

Jeg tror faktisk at om man har hoeye forventninger til en dag som denne saa maa man informere menn om dette ganske tydelig, og ikke haape i stillhet....men saann er jeg da.

Jeg synes gårsdagen til deg med sjokolademuffinsen hørtes veldig hyggelig ut jeg!

Vi liker ikke valentines day selv, og dagen gikk uten noe ekstraordinært. Vi er litt bedagelige av oss, sitter stort sett hjemme i joggebuksa, men vi har en god dialog og koser oss i sofaen med middag hver kveld (uansett om det er kjøttkaker eller indrefilet).

Han har aldri fått en gave av meg gjennom 3 år, fordi jeg er elendig til å gi gaver. Jeg har fått en del fine av ham, hovedsaklig malerier osv han har laget selv. Men jeg er veldig flink til å gjøre ting for ham og vise ham at han er viktig for meg, og det er nok.

Snakk litt med kjæresten din du, HI, så kan dere få det koselig i dag istedet, uten alt dette hysteriet! =)

jeg ble skuffa...

Hadde ikke forventa noe roser og sjokolade, har vært sammen med han nok valentinesdager til å vite at det gjør han ikke alikevel-så ingen vits å bli skuffa...

Men jeg hadde håpet på noen gode ord og litt ekstra oppmerksomhet, en god klem og kyss når vi la oss...

Meeen neida... han var så sur og gretten i heele går.. kan jo unnskylde han litt for han har ikke sovet noen netter på lenge, men det har ikke jeg heller! Satt i lenestolen sin for seg selv... så spurte jeg om han ikke kunne komme bort til meg og klemme meg litt.. Ja, bare vent... Akkurat som det var DET heftet.. og han MÅTTE... ble så sint. Alt ble så surt... og jeg var hormonell sikkert, mangel på søvn begge to...

Og når vi la oss, så gidda han ikke å komme å holde rundt meg engang... Ble så sint og lei meg..

Men han sa vi skulle utsette valentines dag.. og han unnskyldte seg for han var gretten og sur... det var jo et plaster på såret da...

godt å få det ut...

valentines day e opp til begge å gjøre hyggeli.. treng ikke å kjøpe masse dyre ting. bare at man tilbringe en koseli dag ilag, me f.eks. go mat, kino, eller bare å sitte ilag å ha d kosli.. syns d e fint før at d finnes en slik dag... d blir ofte fort glømt å ta sæ litt ekstra av hverandre, så syns dagen e en fin påminnelse at man må huske å sette pris på sin kjære.. min mening.. :)

Annonse

Jeg er helt enig med alle her jeg, det er ikke det...

Men når han sitter å sier at jeg har en overraskelse i vente, og kommer hjem uten noenting??

For så også å si etter han har åpnet sine gaver "pleier ikke feire denne dagen jeg...synes vi kan gi hverandre ting en hvilken som helst dag "

Ja, det hadde jo vært vel så fint om jeg noen gang fikk noe...

Fikk ikke en liten blomst på bursdagen min engang heller...

Jeg kjøper små og store ting til han rett som det er...

Men idag kan jeg iallefall le av det...kommer ikke til å forvente noe som helst fremover...=)

Vi bryr oss fint lite om Valentines Day i huset vårt! For meg blir dette en veldig overfladisk skikk som vi har adoptert av USA - sammen med Halloween etc... (grøss)! Hvorfor i all verden må man ha en spesifikk dag hvor man skal være snille med hverandre?? Dette gjøres jo ikke for "medmenneskeligheten" som såden, men er et kommersielt stunt fra handelsstanden.... Vi er heller snille med hverandre hver dag, vi - og innimellom overrasker vi hverandre med små, romantiske presanger :o) Ingenting er som å stå midt i oppvasken, så kommer min kjære hjem med en cd han vet jeg har ønsket meg lenge - bare fordi han elsker meg :o) Og dette på en vanlig dag i november (f.eks!!)

Nei - boikott Valentines Day sier jeg - og frem med hverdagsromantikken :o)

Valentine`s day er oppskrytt! Vi på jobben kaller dette er hallmark-day (pga alle kortene som blir sendt er jo fra dem) Tilbringte dagen påsykehuset sammen med min kjære som hadde operert kneet sitt :) men Gud hvor god sjokolade-pudding de har der :) nam nam!!!

Her i huset er romantikk veldig viktig,jeg tror at klarer enn å holde på romantikken,ja så klarer enn også det meste av det som enn møter på i et forhold. Romantikk i hverdange er veldig viktig og derfvor synes jeg også at Valentines dag er viktig. Det er en dag,der en kan stoppe opp litt og virkelig vise hva andre betyr for deg. Valentines dag,er ikke bare for par,men for alle du bryr deg om. Greit jeg gir ikke gaver til alle mine venner og familie som jeg bryr meg om,men til min kjære,unger og av og til en gave til min kjære mor. Hun forstår ikke helt denne dagen,men setter pris på det.

Hadde blitt mega skuffet jeg,hvis ikke min kjære hadde tenkt litt ekstra på denne dagen og vært ute med kammerater eller andre. Kunne jo ikke ha nektet ham,men skuffelsen hadde vært der.

Jeg fikk gave av ham og vi var ute å spiste en tidlig tre retters middag,da han måtte arbeide nattevakte,til skuffelse for både ham og meg.Etter at gullgutten var i seng,brukte vi de få timene til han skulle gå,godt,vi koste oss og hadde litt snakcs.

Enig i at det ikke kun må være denne dagen som skal bety noe,hver dag er spesiell og en må finne noe som er romantisk,hver eneste dag. Sitte i hverandres armskrok,si at en elsker hverandre,kose seg,prate,gi små presanger av og til,osv.

Jeg må innrømme at sånne dager, inkludert mors- og farsdag, synes jeg er noe tull som butikkene har funnet på for å tjene penger. Det er greit at stesønnen min lager noe til pappa på skolen f.eks, men jeg støtter ikke opp om noe innkjøp til disse dagene. Og forventer heller ikke at jeg skal få noe selv.

Helt ærlig, så hadde jeg glemt hele valentinsdagen, og det hadde nok sambo også, for i går kveld sa han plutselig at "det er jo valentinsdagen i dag, er du sur for at du ikke har fått noe?". Men jeg sa at han heller kan kjøpe noe en annen dag, når han føler for det selv. Det synes jeg er mye koseligere enn at han kjøper blomster og konfekt bare fordi alle andre gjør det.

Vet dere, jeg hadde en flott Valentines dag! Jeg har hvert eneste år tenkt "jeg vet at han ikke liker slike dager, så jeg skal ikke tenke noe på det" på forhånd, og deretter gått hele dagen og tenkt "burde jeg kjøpt en liten ting, eller laget et kort, laget god mat etc likevel, eller er det greit å ikke ha gjort det?" for deretter å være forbannet på meg selv som faktisk sitter på kvelden og er skuffet for at han ikke hadde tenkt på å skulle overraske meg likevel. He he :)

Mens i år så har jeg rett og slett ikke tenke på det i det hele tatt. :) Hadde en flott dag på tur med ene sønnen min, og sendte ikke annet enn en melding med hva vi hadde gjort og at vi savnet han. Satt bare med en god følelse av en flott dag, og ingen skuffelse eller savn etter å ha gjort det til en spesiell kjærlighetsdag :) I stedet så tenkte jeg å pynte litt her og kose oss litt når han kommer hjem i kveld (hvis jeg klarer å holde meg våken til det, da). Men vi har blitt flinke til å skjemme hverandre bort litt i hverdagen og gjøre romantiske ting når vi ønsker og det passer seg slik, så derfor følte jeg absolutt ikke noe savn etter oppmerksomhet i går :) Tror det er vel så viktig å ta vare på de små øyeblikk i hverdagen istedet for å føle trang til å gjøre noe den dagen som handelsstanden bestemmer at vi skal gjøre det :)

Syntes det er ok aa ikke tenke valentinsdag hvis man feirer og overrasker hverandre hele tiden- men gjor man egentlig det? jeg fikk sjokolade, teddy og nydelig kjede helt uopfordret og det er jeg saa kjempegladfor..

Hvorfor er det så mange som er misfornøyd med Valentines day da...? Trenger jo ikke å være verken dyrt eller kommerst for at det skal være en hyggelig dag. Jeg synes det er kjempekoselig at det er "satt av" en dag i året i kjærlighetens navn... :)

I år fikk jeg rose, kort og små godteribamser fra min kjære, og han klemte meg lenge, mens han ønsket meg en hyggelig dag/kveld. I fjor koste vi oss hjemme sammen, tente lys og ga hverandre deilig massasje. Jeg ser absolutt ikke noe galt i akkurat det ;)

Vi er veldig glad i hverdagsromantikken, og trenger det så absolutt for å fungere sammen. Har ingen problemer med å gi hverandre smågaver eller ekstra oppmerksomhet uoppfordret. Så liker vi veldig godt å tenne noen stearinlys og ha en hyggelig tv-kveld feks, flere ganger i uken.

Valentinsdagen er bare en hyggelig bonusdag synes jeg, en fast dag i mørketiden, da man kan legge romantiske planer sammen og sverme litt <3

Vi har aldrig feiret Valntines day. Er vel mest jeg som skulle ønske vi kunne gjøre noe ut av det. Syntes likevel det ble en bra dag igår. Jeg var veldig sliten og fortalte det til manne min og han tilbydde seg å kjøpe mat på Mc donnalds. Syntes det var ganske fin tanke å la meg slippe å lage middag. Skjer så sjeldent så litt usunn mat av og til går bra. Vi må prøve å se de possitive sidene til hverandre og oppmuntre dem. Når man viser at man setter pris på det den andre gjør så får de lyst til å gjøre det igjen.

Litt blandade følelser for denne dagen. Det er, som en sier, veldig koselig at det er satt av en dag til kjærligheten, men egentlig... så er vel kjærlighet det eneste som er viktig i livet og i verden, så hvorfor ikke feire den hver eneste dag:)? Halloween er egentlig en gammel tradisjon fra lenge før europeerne kom til amerika så den feirer jeg, men på min egen måte. Holder valentines- feiringen på vent for nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...