Mandalas Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg går på førskolelærerutdanning, og har i den forbindelse fått en oppgave der vi skal intervjue førskolelærere. Jeg har allerede gjort det, men fikk igår vite at gruppa mi hadde bestemt et annet tema enn det jeg har internjuet om! De glemte å si fra til meg!! Så nå sitter jeg her med to ubrukelige intervjuer og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke akkurat ringe tilbake til de jeg intervjuet for å komplementere med spørsmål når jeg allerede har brukt 15-20 minutter av tiden dems. Da tenkte jeg at noen her kanskje kan hjelpe meg så jeg får med de siste spørsmålene? Intervjuene er anonyme, og skal bare brukes for at vi skal lære mer om barnehagens arbeide, så om noen svar kommer fra en annen en intervjupersonen så gjør det ingenting. Spørsmålene gjelder verdigrunnlaget i barnehagen. Hvordan arbeides det med i hverdagslivet? Hva er det viktig at barna lærer seg og hvordan? Hvordan får ny personal kjennskap til verdigrunnlaget i barnehahen? Om noen vil hjelpe så kan de gjerne svare anonymt eller sende en pm! Jeg blir uendelig takknemlig om noen vil ta seg 5 minutter og hjelpe meg i denne knipen!
blåbæret Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Har du fått de svarene du trenger? Hvis ikke kan jeg svare deg i morgen! Lykke til!
Mandalas Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg blir glad for de svar jeg får, så om du vil svare så trenger jeg det fortsatt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå