Gå til innhold

Noen her med termin i august?

jippii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som skal ha tvillinger/flerlinger og har termin i august?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, jeg har 3 august:)når har du termin, min dato er før ul, skal på ul 6 mars da får jeg vite nærmere.

Skrevet

Jeg venter trillinger og termin er 08.08.08, men det er jo i følge et enlingsvangerskap. Gjennomsnittlig blir trillinger forløst etter 32 uker, men hvis mulig så skal de få være i magen til 34 uker. Det er St.Hans, 24. juni. Er generelt litt usikker på hva jeg skal si til spørsmål om termin, er noe forvirret ; - /

Hvor mange venter du, og når?

Skrevet

Jeg venter tvillinger. Har menstermin ca 21.august. Men som du Trillinger08 sier, så bli det nok før. Er vel ca i uke 37 gjennomsnittet for tvillingfødsler skjer.

Jeg er forresten var trondheimsområdet. Hvor er dere fra?

Skrevet

Jeg er fra Telemark, men bor nå i Røyken siden jeg jobber i Oslo og mannen min er fra Drammen. Kommer vel ikke til å gå like lenge som deg, men håper at de små holder seg der inne til vi er 34 uker. Da er jeg vel så klar som jeg kan få blitt kan jeg tenke meg ; - )

Lykke til videre, blir morsomt å følge deg! Kan jo sammenligne litt ; - )

Skrevet

Hei og hå:):):) jeg har tetmin 10 august ,men venter trillinger så de komme tidligere sier legen så jeg vet ikke helt når de kommer men regner med

en gang i juni :):):)

Bor i Stavanger men skal flytt til Haugesund til sommeren

Lykke til :):):)

Skrevet

Jeg har termin 29. august, men sier heller en gang i august når folk spør. Håper ikke det blir i juli, men kan jo aldri vite... Bor i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...