Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bare satt inn et fordi det andre egget ikke var helt bra, noe kunne tyde på kromosonfeil sa de. Skummelt det her. Innsettingen var også litt komplisert fordi de fikk ikke inn det første kateteret, så måtte de bytte til et hardere, og da gikk det til slutt. Legen som skulle sette inn egget fikk også en nødtelefon fra en annen avdeling samtidig som egget mitt skulle på plass, så det hele føltes så kaotisk!

Hvordan er det med dere andre i uke 7 og 8?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingre og tær for at dette gullegget ditt fester seg. Hørtes litt guffent ut det med kromosonfeil da. Hmm.

Skal på kontroll i dag og sjekke eggposer og få dato for uttak. Gruer meg. Ligg engstelig for det meste.

Lykke til med rugingen!

Skrevet

Ja, det er lett å bli engstelig av dette her, det er jo spesiellt det vi driver med. Det som er bra, er jo at de ser om det er kromosonfeil på et tidlig tidspunkt, slik at de ikke setter inn et slikt egg.

Håper du har mange fine eggposer der inne i dag!

Skrevet

Hei!

Jeg hadde uttak igår, 13 ut. Ringte i dag, og 7 var befruktet, så skal vel ikke klage :o) Imorgen er det innsetting, så da ruger jeg også på et gullegg, forhåpentligvis!!

Skrevet

Hvordan gikk innsettingen Trulte80? Hvor mange satt de inn?

Skrevet

Det gikk bra! Hadde 5 supre egg, så de satt inn ett og frøys 2+2.

Så nå er det bare å vente i 14 lange dager.....

1. uken kommer vel til å gå greit, men 2. uken blir nok litt værre....

Skrevet

Det var jo kjempebra!! Grattis! Ja 14 dager er ulidelig lenge, skal heldigvis reise litt og møte gamle venner, så da går tiden forhåpelig fort!

Har funnet ut at jeg skal si til alle at jeg går på sterk antibiotika, så slipper jeg spørsmål om hvorfor ingen alkohol, som det raskt blir i vennemiddager. Blir flink til å lyve for tiden : ) Lykke til med rugingen

Skrevet

Høres ut som en god idé å finne på en del. Kjenner til alle spm med alkohol ja.... Medisiner er også min hvite løgn :o)

Jeg vil også finne på mye i denne perioden, så kanskje tiden går litt fortere. Men det blir vel mye jobbing da, litt trening og kafe. Blodgjennomstrømningen i livmora var bra sa de på uttak, så da er det vel bare å fortsette og trene/gå turer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...