Trooghåp76 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hei alle sammen Nå har jeg gått på pergokur og tatt puregon sprøyter, har bare en igjen. Har noen gått på denne kombinasjonen? Nå sitter jeg her og er veldig spent på scanningen i morgen/dag. Har så mye hetetokter og spreng at jeg ikke får sove. Er det flere som skal nedover til danmark nå til uken? Lurer også på hva de gjør hvis der er flere folikker enn 3. Blir det da gjort om slik at det blir et ivf forsøk eller hva? Ja jeg sitter her og grubler på alt mulig. Er singel men har en hund som må høre på mine klager og frustrasjon:) Håper dette blir mnd med mange positive tester;)
estragon Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Hei, jeg har ikke noe erfaring med det du lurer på, men jeg starter på pergotime i morgen (fra dag 3-7) og skal deretter ta Gonal-f fra dag 8-10 og jeg er veldig spent på hvordan dette skal gå! Kanskje du kan skrive og fortelle hvordan det gikk på scanningen? Hadde du mange follikler? Fikk du noe svar på hva de gjør hvis det er for mange? (er det ikke tre som er maks??!) Spennende, lykke til med forsøket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå