Gå til innhold

Og der fikk jeg som fortjent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror og svigerinne har nettopp blitt foreldre, og når har vi fått vite hvilket navn de har valgt til sin førstefødte. Jeg vil ikke skrive det her, for det er et ganske sjeldent navn. Stygt er det også. Jeg har ved en rekke anledninger kritisert folk her inne for å velge lignende navn til ungene sine. Og nå blir jeg altså tante til en med et gresselig og trashy navn.

What goes around comes around...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de får vognskilt i tillegg blir det artig å gå på tur med dem:)

Skrevet

Uffda, du får finne på et koselig kallenavn da :-)

Skrevet

Vel vel får håpe på at du ikke lar det gå utover det uskyldige barnet da, at du er sneversynt mener jeg!!!!

Om man ikke liker et barns navn, er det (heldigvis) sånn at barnet får navnet til å bli vakkert, det håper jeg skjer her også. For barnets skyld

Skrevet

Foreløpig kaller jeg ham bare prinsen, junior, arvingen, småen og sånne ting. Han er nettopp født og skal ikke døpes før om noen måneder, så jeg bruker ikke navnet hans enda. Prøver å ikke bidra til at navnet setter seg, for å si det sånn :-)

Satser på at de unngår vognskilt...

Skrevet

Alle har vi forskjellig smak.. synes derfor en skal respektere andres navnevalg, slik at en kaller barnet for det det heter=) Ville ikke vært noe særlig om det var omvendt, altså slik at de ga ditt barn et kallenavn fra fødselen av..

Skrevet

De har ikke begynt å bruke navnet selv enda, så det må være greit :-)

HI

Skrevet

Såå sjeldent kan det vel ikke være at du røper noe ved å si det vel? ;)

Nysgjerrig.no!

La meg gjette:

Leander

Nathaniel

Savannah

?

Hehe, der stoppa det opp gitt.

Skrevet

De er ikke sjeldne. Til deg under: Nei, jeg vil ikke si det :-)

Skrevet

Helsike. Glemte anonymknappen. Avslørt!

Skrevet

Ok, om vi gjetter det, sier du ifra da? Om du prøver å skjule deg for familien er vel skaden allerede skjedd, eller hva, Gyda? Hehe

Skrevet

Ja, jeg prøvde faktisk å skjule meg for familien sånn i tilfelle. Tror ikke de bruker denne siden. Uansett vet de ikke hvilket nick jeg har. Men sier jeg navnet, så er jeg avslørt. Så det utgår. Men dere har ikke gjettet riktig enda :-)

Skrevet

Skjønner i grunnen det, for hvis det er så sjeldent som du skal ha det til, og de skulle finne på å google det, så kan denne siden dukke opp...

Skrevet

Men noen ganger er det slik at det man misliker først er det man ender opp med å like best tilslutt! Og når du i tillegg har et kjært lite familiemedlem å forbinde navnet med skal du se du endrer mening...

Skrevet

Skal vel ikke akkurat mest til å finne et navn som ikke passer HI perfekt. Hvis de kanskje bare har kalt ungen Silja i steden for Silje, er vel det et kjempe sprekt og lite pent valg. Men vi kan jo ikke alle like litt uvanlige navn. Men må si jeg også ble nysgjerrig.

Skrevet

Helt sikkert. Jeg er bare ikke kommet dit enda. Men jeg har jo mange år på meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...