Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Pengene er på plass.Så nå håper jeg at vi starter vårt første prøverørsforsøk i april. Synes det er litt skummelt, er redd de finner ut at oddsen er så liten for oss at de fraråder oss å prøve (klinikken altså). Men jeg håper det går greit. Nå er vi vertfall i gang så snart FSH verdien min går ned en gangn fra april og utover. Håper vi ikke må vente i evigheter på at den skal samarbeide. Ønsk oss lykke til med samtalen vi skal ha med de 29.februar
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 ÅÅÅ så spennende!! Håper det går på skinner for dere fremover nå!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Ja, det håper jeg også Er litt skeptisk, men jeg må berre håpe
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Lykke til Tryne ) Jeg skal også på samtale samme sted 2 uker etter deg ). Satser på at det går veien nå ! Klemmer:O)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 oi så spennende:) Men jeg tipper du starter opplegget før meg likevell. Er jo avhengig av lav FSH verdi, men vi får se. Spennende tider:)
*Mysillen* Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 å så spennende vennen... håper det ordner seg nå
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 det håper jeg også, men jeg vil ha dg med:)
*Mysillen* Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 vi må no vel vente en stund enda vi de er visst litt redusert på klinikken fram mot sommeren...så blir vel ikke før til høsten tidligst men men....det får vel bare være da..... får ikke gjort no med det alikevel jeg....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2008 Dumt dere må vente så lenge. Prøvd å hør om ikke det er mulighet for å komam inn litt før. Synes det er så dumt at dere må vente så lenge:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå