Gå til innhold

Hvordan få bort mageflesk??


Lilliana&Prinsessa&Lillebror

Anbefalte innlegg

Jeg trener 6 dager i uka; annenhver dag styrke, annenhver dag kondisjon. Det har jeg gjort i 7 mnd nå. Har gått ned ca 10 kilo, og skal i beste fall ned 10 til. Merker jo på klær at det har blitt mindre fett, heldigvis.

 

MEN: magen er virkelig et problemområde. Brystene også... Hvorfor går det så seint her?

 

Trenger mange tips for å kvitte meg med mage/puppefettet.. Det virker nesten til å være sånn løshud på magen. Jeg fødte for 19 mnd siden, forresten.

 

Det skal også nevnes at jeg er mye oppblåst og har en del luft. Noen ideer til hva jeg kan gjøre? Vil ikke miste treningsmotivasjonen min heller...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest at reolution 7, som er figurforming på klinikk skal ta både mageflesk, løs hud og strekkmerker. De som har prøvd det sier det er meget effektivt. Ganske dyrt da, selvsagt. men er jo en fin premie når man har trenet seg ned såpass mange kilo. Synes du er flink :-)

Tenker å prøve dette selv om jeg ikke lykkes med trening.. Har nettopp kommet igang med trening selv etter å ha fått tvillinger.. mye ekstra hud her!! (og noe fett )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha.

Jeg har nå meldt meg inn i vektklubben hos VG og har på 3 dager gått ned 1,4 kilo! :o) Så kostholdet har virkelig masse å si!

Føler jeg er på god vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...