kirsty*2barnsmamma Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Etter min andre behandling med refleksologi. Har ganske stor tro på dette, også foran akupunktur, så jeg er veldig spent på om det gir resultater... http://www.dinside.no/php/art.php?id=350471
Gullblomst Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Lykke til! Høres spennende ut. Jeg har hittil ikke benyttet meg av noen alternative behandlingsformer, men lykkes ikke dette prøverørstyret må jeg begynne å se meg om etter alternativer.....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg sitter med det samme, fikk den hos akupunktøren min. Den skal falle av når den hargjort jobben sin. Det lengste hennes pasienter har godt med den er 11 dager,nå har jeg hatt den i 10 dager
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Nei har ikke nåler, jeg har kuler som fortsetter å trykke på punktene. Refleksologi er samme prinsipp som akupunktur, men istedet for å stikke i huden så trykkes punktene, og de kulene gjør så det fortsetter å trykke :-) Mine skal jeg selv ta av på lørdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå