Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til helvete!!!! Var negativ den vet du... ER så lei. Ba sykepleieren sette oss opp på IVF med en gang. Hun sa det ville ta noen uker før jeg fikk brev, da sa jeg at vi ville ha et forsøk til med AIH uten hormoner i ventetiden. Skal ringe når mensen kommer. OFFFFFF

Håper virkelig det er et bedre resultat for deg.

Jeg har endometriose som tidligere nevnt og da har vi 50% mindre sjanse enn andre på AIH, men lik på IVF så jeg skal bare presse igjennom IVF uansett hva legene sier. Gidder ikke dette lenger.

snufs...

Skrevet

Å nei... så kjedelig!!!!! jeg som hadde håpet slik for dere nå!

Er ferdig med siste inseminering for denne gang jeg også: Var vondt idag. Legen var en ung jypling som var hardhendt. Føler meg skikkelig oppblåst i livmorområdet nå... hvis man kan være det :) hehe

Jeg ga også beskjed at dersom dette ikke klaffer, skal vi over på ivf neste.

Skrevet

Hei. Dt er så utrolg irriterende når legene som liksom skal drive med dette hver dag kludrer det så mye til. Eter siste aih hadde jeg vondt i 2 dager fordi jeg tror han skrapte meg opp innvendig=(.

I tillegg tror jeg faktisk at jeg hadde eggl. dag 12 og ikke dag 14 .

Denne måneden kan vi heller ikke ha AIH uten hormoner fordi mannen min skal jobbe borte noen uker...... Håper virkelig vi får IVF I MARS!!!!

MASSE LYKKE TIL.... HÅPER DERE FÅR BEDRE RESULTAT ENN DET VI FIKK.

KLEM

Skrevet

Hehe... vært utsatt for den unge legen du også eller??? Han likte jeg ikke- var jo skikkelig hardhendt!

Har dere avtalt oppstart med ivf? Eller skal du ringe ved neste mens?

Skrevet

Og en ting til... Mannen må jo betale for begge dagene når han leverer sakene. Får dere de regningene samtidig? Eller kommer den ene senere? Sist fikk vi en regning for mannen og en for meg. Og noen uker etter fikk vi purring på den regningen vi IKKE fikk tilsendt! Det er irriterende da nå de ikke klarer å sende ut regning, men purringen får de ut... Redd det kommer til å skje denne gangen også. Fikk nemlig en regning for meg og bare en for mannen i posten i går.

Skrevet

Hei igjen

Ja han unge, han var jeg utsatt for sist også, det var han som sa jeg hadde bakovervendt livmor - NOE JEG IKKE HAR- det trodde jeg på i 2 mndr. pga han. Så nå sist sa han akkuratt det samme, da svarte jeg bare kvasst at det hadde jeg ikke og at det var dokumentert i journalen min, og at legen dagen før ikke hadde noe problem med inføringen så jeg skjønte ikke hvorfor han knota så mye.... off ass.

Jeg sa på tlf at vi ville rett på IVF, hun sykepleiern jeg pratet med var ikke helt sikker på hvordan hun gjorde det da jeg ikke hadde pratet med legen om dette. Legene sa vi burde prøve en gang til med AIH, men det gidder vi bare ikke. Så hun sendte en mail til en av legene også skulle jeg få et brev om et par uker. HÅPER vi kan begynne ved neste mens, men er redd dette kommer til å ta tid, selv om de på IVF avdelingen sa det ikke var ventetid for tiden.

Vi fikk sist alle regningene i posten samtidig. I hver sin konvolutt. 2 stk til mannen min og 1 til meg.

Ja er det ikke typisk at purringene kommer frem og ikke regningene=).

Klem

Skrevet

Han unge legen må ha skjeve hormhinner eller noe! Hos meg vridde han skikkelig hardt på det der spekelet (eller hva det nå heter) fordi han mente at livmortappen vendte litt oppover. Ingen av de andre legene har hatt problemer med å se der :) Haha

Jeg sa til legen på fredag at dersom dette ikke klaffer vil vi over på ivf, så han skulle skrive det i journalen. Pratet jo med en av sekretærene her før jeg fikk mens sist og de skulle sende meg litt info om ivf, men har fortsatt ikke mottatt brev derifra til tross for at det er over 3 uker siden jeg pratet med dem.

Skrevet

Ha ha ja han må nok være litt små blind. Da jeg sa jeg ikke hadde bakover vendt livmor og at ingen andre har hatt problemer sa han at han mente jeg da hadde en liten bøy på livmortappen som gjorde at det var vanskelig å komme inn... HALLO.

Jeg sa på telefon til sykepleieren 14/2 at vi skulle prøve AIh uten hormoner denne måenden, men ville bli satt opp til IVF. Hun sa et brev ville komme i løpet av 2 uker. Jeg sendte e-post i går for å fortelle at vi må stå over aih nå fordi min man jobber borte. Da fikk jeg faktisk svar med en gang om at det var ok, og at brev vedr. ivf var sendt fredag 15/2=) Håper det er i postkassen i dag!!

Prøver på egenhånd denne måneden, kanskje det klaffer?!!!=) Eh...

Skrevet

Jeg snakket jo med de på Riksen i slutten av januar ang ivf og skulle sende et brev. Pratet med ivf-sykepleier den dagen jeg fikk mens og da sa hun at brevet var sendt, men jeg har ikke fårr noe brev... og det er 19 dager siden nå!!! Hehe... Får vel ringe og be dem sende på nytt dersom det blir aktuelt.

Hvordan foregår aih uten medisiner da? Er ikke det vanskeligere å time eggløsning? Eller settes el-sprøyte likevel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...