Gå til innhold

Da er første mamma buksen innkjøpt...

Anbefalte innlegg

Herregud, er i uke 9 og føler meg som 5 mnd på vei. I dag gjorde jeg innkjøp av min første mamma bukse. Mener jeg var nærmere 4 mnd sist før jeg måtte gjør innkjøp, men hva er vitsen med å tre kroppen nedi en bukse som strammer og klemmer på magen ;o)

Fortsetter under...

pussig dette, i dag følte jeg også at buksa strammer mer enn den bruker. Har i den siste uka vært ganske rolig også..vært syk og hjemme.(og god matlyst, uff uff) Men er det ikke vanlig at en eser mer ut ved barn nr 2? men håper jeg ikke legger på meg så mye som sist, 20 kg tyngre var jeg på det høyeste!!

Annonse

Jeg har også merket magen mye fortere denne gangen. Brukte mine egne bukser fram til jeg var 6 mnd på vei forrige gang..

DET skjer ikke nå ;)

Men sverger til thigts og kjoler jeg, så slipper i grunn å tenke på bukser som strammer...

tjoh... godt å høre det er fler:) jeg er 9 uker.. og denne uken har magen kommet som bare det.. hjelp!! kjøpte 3 mammabukser på torsdag, klarte ikke gå i vanlig bukser.. får håpe det er et positivt tegn, selvom jeg blør litt innimellom:(

Godt det ikke bare er meg. Jeg var og kjøpte meg mamma-bukser i dag. 3 stk faktisk! hehe ;o) Jeg er 11+3 på vei. Synes jo kanskje det er litt tidlig. Men deilig å ha litt plass. Var så godt å ha på at jeg nesten ikke hadde lyst til å ta dem av i butikken! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...