MiniMe&Dr.Evil Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Tenkte jeg skulle ta en i nakken, rett under der håret begynner. Er det vondt? Har en mellom skulderbladene, syns ikke den var sånn veldig vond å ta. Lurer på om det er vondere i naken...hm...
celodi Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har det! Syntes ikke det var så vondt nei=)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har en på siden av nakken/halsen, og det gjorde sinnsykt vondt... Spesielt når jeg måtte ta på litt mer farge på det ferske såret to uker etter, hehe... grøss...
~La luna~ Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Har kinesisk tegn i nakken, og det var ikke særlig vondt. Dirret litt i hodeskallen, ellers greit minst vonde plassen jeg har tatt ihvertfall
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Kommer an på deg det, alle er forskjellig, noen synes det er vondt og andre ikke...
SuperGlad Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 har en i nakken å det var driiiiitvond å ta synes jeg! Er utrolig følsom i rygg/nakke regionen, å fikk dødsvondt i hodet.... Men det va jo verdt det da :-)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har tatovering i nakken, den går sånn ca fra øverste ryggvirvel og 15-20 cm nedover. Nå er det eneste skikkelige tatoveringen jeg har tatt (har en kosmetisk) og den var ikke så fryktelig vond. Det værste var oppå ryggvirvlene, men selv det var mest ubehagelig. Føles som om nåla graver i beinet.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 jeg har en tatovering på en ryggvirvel i nakken, den som heter C4. Jeg synes det kilte igrunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå