Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 jeg spiste bakt potet her i stad,, synes det smakte litt rart, men jeg var sulten og spiste to store posjonen og inbilte meg selv at det bare var meg...siden jeg hadde sjekket dato på alt jeg spiste,,, etterpå skulle jeg kaste det som var til overs og luktet skikkelig ekkelt av skinken.... Den luktet gammel og muggent,, skikkelig surt... kan det skade babyen i magen? hva skjer nå,,, bør jeg ringe fødene???? er 35 uker på vei.... aner ikke hva jeg skal gjøre... prøvde å kaste opp,, men jeg klarte det ikke.....
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Du kan jo ta en tlf og høre med føden... Er skinka forderva/muggent, vil du nok snart bli dårlig, men om det har noe effekt på babyen vet jeg ikke... Ta og ring du...De vet sikkert...Eller du kan prøve legevakten...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 hallo drikk melk holder med halv liter men ring føden du
LilleBanan blir storebror Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 hva sa d epå føden ang dette??? Håper allt gikk bra
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 dytt hi her jeg ringte ei som er legesekretær, hun sa at jeg bare kunne ta det med ro.. jeg kan bli dårlig ikke barnet... Men anbefalte, melk, yoghurt ol for å ikke bli dårlig..... har spiste yoghurt og drukket melk så jeg nesten er kvalm av det.. men føler meg fin..... får se hva som skjer.... takk for all omtanke og svar på min bekymring
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 HI her.. det var vel det jeg skulle skrive....bedervet.... gikk litt fort der jeg satt og var engstlig.... hi...hi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå