Gå til innhold

Hva synes dere om sort barnevogn? svigemor mente

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det ikke passet til en liten baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en har en nøytral farge,så kan en jo mikse å trikse med mye fine tepper mm

Jeg synes det er smart....:)

Skrevet

Jeg synes svart og mørke farger er trist til barn og baby! Nå har jeg mellomblå sportsvogn og knallgrønn trille... Når jeg skal kjøpe bag blir den sansynlig vis beige/offwhite... :-) Men det er meg! Kan fint ha glade farger på tepper selv om vogna er lys...

Skrevet

Synes sort vogn er klassisk og pent, men jeg liker bedre brun og litt duse farger, ikke helt lyse pastellfarger, men duse farger :-)

Skrevet

Mamma mente sorte barnevogner minnet henne om likbiler :-\ (hun sa dette når vi så en stor svart bagvogn)

Selv synes jeg det er fint og klassisk, og det passer helt fint til en baby, men er utrooolig kjedelig. Men kan som sagt piffe den opp med friske farger på tilbehøret, det hjelper jo mye!

Selv har jeg en marineblå kombivogn med lys gråe detaljer, men den er like kjedelig som sort. Så når jeg kjøpte nye vogner ble det en limegrønn, en beige og en sort og turkis =)

Synes også er brunt er nydelig, et veldig godt alternativ til sort. Nå er det veldig mange vognprodusenter som har brune vogner også.

Skrevet

bullshit!!!

bedre det en knæsj rosa e,l. Jeg ville nok ikke valgt svart selv, om jeg skulle kjøpt nytt, da det er litt hardt, men jeg reagerer ikke på svarte vogner, synes det kan være fint, med svart vogn og litt fargerike tepper feks

kjøper heller en svart brukt enn en blå eller rød eller rosa e,l

veldig glad i brunt og grått jeg da, mørkt det og så slipper du å vakse to ganger om dagen hehe

Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe annet enn en sort barnevogn... Synes uansett du skal bestemme det selv, det er jo du som kommer til å trille den mest, ikke svigermor...

Personlig hadde jeg nok blitt veeeldig lei av andre farger, ogikke følt at jeg kunne gått med hva som helst selv. Men såklart: vi er alle forskjellige :)

Skrevet

Vi har en sort/mørk grå simo bagvogn som står og venter på at nummer to skal bli født til sommeren. Sist fikk vi jente, og vi pyntet vogna med tepper som passet til jente. Vi vet ikke hva som kommer til sommeren, men det spiller ingen rolle når vogna er nøytral. Jeg syns det er veldig praktisk og fint med denne fargen. Ikke ser vogna skitten ut, det er lettere å holde den fin tror jeg, i forhold til lyse varianter. Jeg gleder meg iallfall til å bruke den igjen, selv om det er midt på sommeren :-) Og den ser absolutt ikke ut som en likbil!!!

Skrevet

Sort passer begge kjønn, er nøytralt, og matcher alle andre farger.

Da kan du ha spreke, eller skjønne farger på teppe, pose eller som Simo har : Softline med fine farger på kanten rundt vogna.

Jeg tror det er lettere å bli lei en lys beige eller rosa vogn , enn en svart. Mer praktisk med tanke på skitt er det også. Det er lett å få flekker når man stuer vogna i bil f eks.

Skrevet

gå etter det DU liker best.det er du som triller mest, ikke svigermor.

har selv ikke hatt svart.

har hatt blå, rød, beige, grå og marineblå :) men jeg liker å bytte ut da, men aldri blitt lei lyseblå :)

Skrevet

Jeg liker ikke sort vogn... men det er vel bare smak og behag. Synes det bllir for heavy på sommeren. Men det selges jo MANGE sorte vogner da...

Selv har jeg hatt mest blå. Men nå har jeg kjøpt en knall rød.

Skrevet

Liker sort kjempe godt jeg. Har nå hatt to vogner, en brun og en lys grå og sort. Neste blir ensfarget sort tenker jeg. Enklere å kombinere med farger så det blir pent syntes jeg + at det er enkelt å få solgt den, det er jo ganske tidløst. Men jeg liker godt både rosa, rød, brun og blå også.

Skrevet

Først og fremst er det du som velger- det er dere som kommer til å bruke vognen hver dag.

Jeg syntes svarte vogner er veldig fint, og man kan bruke friske farger på tepper/ barneklær o.l. Barneklær er som regel litt fargerike uansett?

Som argument for svigermor kan du bruke det faktum at en nøytral farge på vognen gjør den lettere å selge i ettertid?

Svart er jo en vanlig farge på vognene nå for tiden.

Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for sort vogn, men jeg har nå havnet på en friskere farge.

Det du kanskje bør vurdere, er hvor falmet en sort vogn kan bli.

Dersom jeg skulle hatt en sort vogn ville jeg ihvertfall passet på at ikke den samme kalesjen brukes både til bagdelen og sportsdelen. Da er det stor fare for fargeforskjell når du begynner å bruke sportsvognen.

Svart vogn er lekkert- ikke la besteforeldre som vil bruke vognen sporadisk styre valget ditt ;o)

Skrevet

Smak og behag, som med alt annet:)

Vi har svart vogn, kunne ikke falt meg inn å velge noe med en knallfarge, f.eks. Så vi er alle forskjellige!

Skrevet

SMAK OG BEHAAAAG.... jeg liker svart, men det er mye fordi da kan jeg passe til med akkurat de fargene jeg selv øsnker i tepper og poser og så videre uten at det kræsjer m vogna:) pluss at de er stort sett lettere å selge igjen istedetfor typsike "motefarger".. Men først og fremst; gjør DITT valg, ikke bry deg med svigermor.. mi er veldig grei, men har en tendens til å tro at det hun mener er en eller annen form for standard som alle burde leve etter, og hun er vel ikke den eneste:) Det er du som skal ha vogna i hus, ikke ho:) verre er det vel om de skal kjøpe vogna og absolutt ikke vil kjøpe svart... det hadde jo vært tåpelig gjort spør du meg, men da må en vel gjerne gjøre noen komptromisser... mange vogner kan du jo kjøpe med bag og sportsdel i ulike farger, så du kan ha knall rød vogn til babyen og svart når du bytter til sportsvogn senere:)

Skrevet

Vi kjøpte svart, litt fordi vi kjøpte en på tilbud som de hadde igjen svart, grå og rød. Understellet var svart, og dermed ble det finest med svart bag istedet for grå, det ble ikke like bra selv om man skulle tro det.. Rød synes jeg ble litt for jente jeg da. Men den er fiiin! Siden vi ikke vet kjønnet, og vil ha til de senere barna også, så ville vi ha en nøytral en.

Har også en bestemor som synes svart er så trist til små barn, men måtte bare si til henne at man kan da livne den opp litt med farger på dynen, teppet osv.

Har litt lyst til å velge farge på sportsdelen da, for det er et turkis-blå trekk som er kjempefint, men spørs om det blir for "gutt" da..? Vi får se!

Skrevet

jeg syns sort er ganske kjedelig.. men det er jo veldig klassisk og stilrent da..

kunne aldri hatt en helt sort vogn selv tror jeg... Jeg ville kjøpt en fargeglad vogn og heller solgt den senere om man ble lei når nestemann kom...

men det er jo du som bestemmer da! ikke svigermor!

Skrevet

sort = praktisk...drit i ka svigermor mener,ta akkurat det du vil:) en ting har eg lært,uansett om en prøver å gjøre alle fornøyd,er det alltid noen som skal være missfornøyd...

Skrevet

jeg sto mellom sort og grå, gikk for grå for den var ikke så hard. Sort går til alt og blir ikke utrendy;) praktisk er det også:)

Ta det du liker, er faktisk du som kommer til å bruke den mest;)

Skrevet

så bra at det ikke teller hva svigemor mener;)

sort barnevogn er jo perfekt, blir ikke så fort skitten, og kjønnsnøytral. pluss at det er stilig.. vi skal ha sort!!

Skrevet

Jeg personlig hadde ikke ville hatt d ,for jeg synes at de er så triste og "livløse".....!!! Jeg har en sandfarget simo kombi,og jeg har fått mange positive kommentarer fra folk rundt oss at de synes det er så fint å se ei vogn med farge;)))))).......!!!!! Og det at de lyse vognene blir fortere skitten enn de mørke er ikke sant....!!! Jeg vasker mi like ofte som mine venninner som har mørke vasker sine. Og jeg har heller ikke fått noen flekker som ikke lar seg vaske vekk

Skrevet

Vi har sort barnevogn. Dvs sort og champagne. Vi tittet litt rundt før vi kjøpte den. Siden vi ventet jente så syntes vi det var litt "feil" å kjøpe blå, og dersom vi skulle kjøpt en lys (f eks lyse rosa) ville den så fort blitt "grå". Og dersom vi skulle være så heldig å få et barn til etterhvert så kan vi bruke den vogna med god samvittighet uansett om det skulle være gutt eller jente.

Dessuten skjuler den mørke fargen mang en flekk :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt en sort Simo, og er strålende fornøyd med det. Synes det er pent å se på, og så kan den dilles opp med farger og pynt i alle andre farger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...