Gå til innhold

Her e eg igjen.... E ikke 3mnd på vei - men 6 uker på vei....

Stolt mamma!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Hadde egentlig ikke planer om å komme inn her igjen før eg va gravid og 3mnd på vei....

Eg e blitt gravid - men e bare 6uker på vei....

Har vært helt i himmelen - og vært kvalmen/sulten/tissetrengt osv hele tiden!! Synes bare det har vært helt fantastisk med alle symptomene!!!!

Men de siste 2dagene har alle symptomene forsvunnet helt!!

Å det e akkurat det så har skjedd de andre gangene eg har mista og....

E såååååååååååååååå bekymra!! Ska inn å få innvendig ul i mårå - men har ikke troen...

Har ømme bryster enda - men det e nok bare pga Crinonen eg tar hver dag.....

Dokkår får krysse fingrene dåkkårs for meg i mårå!!!!!!!

Fortsetter under...

Jeg skal krysse fingre og tær!!

Symptomer kan jo komme og gå, men jeg skjønner hva du mener, jeg leter og analyserer symptomer selv som bare det! Tenk, mens andre gravide blir så glade for en dag uten kvalme får vi hetta:)

Håper og tror det er et lite hjerte som banker mot deg i morgen!

Lykke masse til:)

Hadde det egentlig litt sånn jeg også..plutselig en dag spydde jeg og var kvalm, noen dager senere ingenting..Men har sett et bankende hjerte 2 ganger på ul- så det går nok kjempe bra:)

Hold oss oppdatert da:)

*klem*

Hei alle sammen.

Ja nå har eg vært hos spesialisten.. Så en fin fostersekk og plommesekk, men ingen bankende hjerte.....:-(

Men legen va veldig positiv - å sa at hjerte fint kunne begynne å slå imårå.. Han mente me andre ord at eg va litt for tidlig ute.

Så eg ska komme igjen på mandag.

Så me får bare fortsette å krysse fingrene....

Takk alle sammen for oppmuntrende ord!!

Jeg var på ultralyd i uke 6+2 og da så vi ingen hjerte aktivitet men alt var bra og nå er jeg i uke 22:-)Gikk også på crinone å mistet litt symptomer før de kom for fullt tilbake i uke 8.Så ikke bekymre deg.Det er normalt at en ikke alltid ser hjerte aktivitet så tidlig.Jeg skal xxxxxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for deg.Lykke til videre.Klem.

Annonse

Måtte bare inn for å fortelle dere at i natt kom symptomene tilbake!!!!!!!

Kvalmen - tisser mye - hele tiden sulten!!!

Ble kjempeglad eg!!:-)

Ble med engang litt mer opptimistisk med tanke på mandag!!! Skal komme rett inn her å fortelle hvordan det gikk ja!!!

God helg!:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...