Gå til innhold

Mens etter utskraping

crohna 1+apriljente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en MA med utskraping 25.jan, og blødde veldig lite etter inngrepet. Hadde nesten bare litt brunlig utflod i ca 14 dager. Så plutselig 16-17 dager etter utskrapingen fikk jeg blødninger med friskt blod og litt mensmurringer. Jeg lurer på om dette er den første mensen etter utskrapingen? Går det an å få den så tidlig? Noen som har opplevd noe tilsvarende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok være første mens etter utskraping.. Blødde du som en i "normal" mens?(med tanke på ant. dager?)

Jeg fikk den ikke så tidlig da, men fikk den faktisk etter 4-5 uker og var veldig overrasket over det. Den var normal, men i ettertid har den vært helt rar da. Har nettopp hatt andre mens etter MA nå, og blødde i 5 uker:(

Skrevet

Jeg blør fortsatt (etter snart en uke), så det er ikke lett å si om det er en vanlig mens. Men den virker litt kraftigere enn jeg pleier å ha... Håper iallefall at den ikke varer så veldig mye lengre. Har lyst å prøve igjen så snart som mulig... Å blø i 5 uker er jo ganske ekstremt da!

Skrevet

Nei, det er ikke godt å si. Men min første mens etter MA var også litt kraftigere enn det jeg bruker å ha. Så det kan nok tyde på at det er mensen da! Jeg skal si deg jeg var dritt lei etter å ha hatt blødninger i 5 uker ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...