Gå til innhold

Tips til grei slankekur under amming - vil ha av ca 5 kg til


Rakri

Anbefalte innlegg

Fikk tvillinger for snart tre mnd siden. Har gått ned 19 av de 23 kg som kom på totalt under hormonkur og graviditet, men har stått stille noen uker nå.. Skal gifte meg om tre mnd, og trenger noen tips. Ønsker å gå ned 4-6 kg. Vet ikke hvor mye jeg egentlig bør spise når jeg fullammer to.. er veldig sulten hele tida.. Noen med erfaring ??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Du har jo vært rå flink til nå da.. =) Hvordan greide du å ta av 19 kg å 3 mnd?? Har snart termin selv, og har lagt på meg 24 kg. Og håper jeg greier å ta di av igjen ikke så lenge etter fødselen. Men det kan vel ta sin tid.. =) Men hadde vært moro å høre hva du gjorde for å få til det.. =) Lykke til videre.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke gjort så veldig mye.. Da jeg kom hjem fra barsel var vekta minus 12 kilo.. Den første uka raste det av tre til..Så de første 15 har jeg ikke gjort noe spesielt for å få av.. Etterpå har jeg spist vanlig mat, men mer enn hva jeg gjør ellers. Jeg fullammer jo to barn, så det koster jo ca 1000 kalorier i døgnet, så det er nok derfor jeg har mistet såpass.. men ser at det går sakte ned nå.. Så jeg må nok kutte litt på inntaket.. Spiser generelt sett ganske sunt da, havregrøt til frokost som regel, med rosiner istedet for sukker, grovt brød/knekkebrød til lunsj, "vanlig" middag og kvelds.. Gjerne litt frukt og grønt innimellom.. Drikker mye vann, er veldig tørst!! Og så blir det bittelitt søtt innimellom noen dager også da... litt svak der, ja :-( prøver som regel å holde det til en dag i uka, men ikke alltid jeg er like flink

 

Har begynt de siste dagene med å bytte ut litt av pålegget. Er nemlig svært glad i ost, som jo er veldig kaloririkt.. En skive jarsberg har feks rundt 35 kalorier, mens en skive skinke har 9...Tenker jeg prøver slikt først, og så får jeg se.. Kanskje spise litt mindre på kveldene.. men det er vanskelig, er enten sulten, eller får litt for lyst på "noe"...

Begynte å trene to dager i uka da de var rundt 7-8 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...