Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg må bare inn her å klage litt! den bekkenløsningen begynner åm gå meg på nervene! Jeg er så dritlei av å gå ha vondt nå! Jeg går som en vaggende gås! Er nå 20 pluss 2, fikk plagene i uke 9. Plutselig har jeg noen gode dager, men så har jeg vondt igjen. g når jeg har en god da, som i dag, så tenkte jeg at jeg skulle gå meg e tur i dt fine været. 2 km. etter 1 km klarte jge så vidt å komme meg fremover, og heldigvis kom tanten min forbi og plukket meg opp i bile og kjørte meg hjem. følte meg ganske dum ja...! er det flere som slite med dette eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136852113-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner igjen meg!!! Bekkenløsningen startade veldig tidlig her, før att jeg skulle ha krav på fødselpenger måtte jeg ut i jobb og begynte i ny jobb vid årsskiftet!! Jobber som servitør å har nå knekkt ryggen totalt!! Orker ikke gjøre mye i hjemmet å føler meg som en dårlig mor!! Klarer ikke å lyfte på gutten som er 14 mån, ut ur huset er det ikke ofte vi kommer!! Nå har jeg tatt litt hjelp av krykker da!! Men syns det ser litt dumt ut, det hjelper i allefall litt på ryggen!!

Hei

Jeg er gravid med nr 2 og bekkenet er skikkelig ille allerede,jeg er 16 uker+3 på vei så er litt tidlig syns jeg!må på behandling 2 dager i uka,fysioterapi,det hjelper for min del!

Jeg jobber i et bakeri som gjør at jeg må stå 7,5 t pr dag på betong gulv og detsier seg selv at ikke går!!

Lykke til til deg iallefall,det er verdt det:)

Jeg fikk også bekkenløsning tidlig, kjente det allerede i uke 8, men koble ikke smerten til bekkenløsning! Etter litt frem og tilbake med legen begynte jeg med fysioterapi i uke 16. Kom til en fantastisk kvinnelig fysioterapaut som selv hadde hatt bekkenløsning, endelig var det noen som forsto meg og hvordan smertene var. HUn viste meg en del trenings øvelser jeg skal gjøre hver dag for å styrke bekkenet, hver uke får jeg fler øvelser. Det er som å ha en personlig trener, det forbrenner jo kalorier også : ) Å viktigst av alt, det hjelper! Jeg har mindre vondt nå! Det aller viktigste for meg er uansett at det vertfall ikke skal bli værre! Så mitt tips til deg, si til legen at du vil ha en henvisning til fysioterapi og finn en som kan mye om bekkenløsning ( det finnes spesialister på det som alt annet ).

LYKKE til, å ikke gi opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...