Gå til innhold

Bare en morsom tanke...litt utenom tema...eller kanskje ikke...;)

phantomet

Anbefalte innlegg

Idag da jeg logget meg på BiM fikk jeg opp følgende meldig:

Din svangerskapsuke:17

Babyen din er på størrelse med en appelsin. Den veier 135 gram og er 16 centimeter lang. Det begynner nå å synes på de aller fleste at de er gravide.

Og akkurat da satt jeg og spiste verdens minste blodappelsiner...og tenkte..."jaja, så de er så små ja... " *ler* Uten å koble at det var en annen type appelsiner de nok refererte til... *ler*

Og når det gjelder det med hvor synlig det er at man er gravid. Inatt kom magen. Da jeg gikk på toalettet i morges kommenterte mannen at nå er du tydeligvis gravid....*smiler*

Fortsetter under...

hehe.. morsomt! Bare ikke glemme at du har to appelsiner ;-)

Er det ikke rart med den magen? Vi snakka om det på mandag - den vokser virkelig i rykk og napp! Og - det kjenner man virkelig innimellom.. puh.. nesten litt nifst å tenke at jeg har så langt igjen når jeg ser hvor "stor" jeg er...

:) bare et lite råd, størrelsen på fostrene her inne er ikke riktige. Du bør heller kjøpe en tvillingbok, jeg har kjøpt en dansk bok med uke-for-uke guide som viser vekt, lengde etc på babyene, og de stemmer overhodet ikke med de som er her. Til og med på babyverden er de større, så jeg tror det er bedre å se der :) Nå er det jo ikke så nøye, men merker at jeg følger mer og mer med på hvor store de skal være og hva de skal veie - mine skal nå være oppe i 2700-2800 gram :)

Kos deg med en struttende mage du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...