Gå til innhold

Spørsmål til Ohrly, Chaiemae og andre IVFere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg så smått begynt å venne meg til tanken på IVF og er på leten etter ny gynekolog. Tenker veldig på Dr Trolle. Det jeg lurer på er hvor involvert Dr Trolle eller den gyn dere har brukt, har vært i IVF prosessen mot Nordica/utenlandsk klinikk? Har gyn løpende kotnakt med klinikken når det er ndøvendig osv? Jo mindre jeg trenger å booke og passe på selv, dess bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Jeg brukte Blakstad siden hun ble anbefalt av Nordica og i tillegg har driftsstøtte. Koster bare en brøkdel av Dr Trolle og tror nok også hun har mye mer erfaring med IVF. All kontakt med Nordica etter at jeg avtalte med dem å starte behandling tok hun seg av, så jeg trengte ikke tenke på sånne ting selv. Hun skrev også ut alle resepter så jeg slapp å få de tilsendt fra DK.

Tror jeg var inne til scanning ca 5-6 ganger i forbindelse med behandlingen, så du kan jo tenke deg hvor dyrt det vil bli hvis du går til privat gyn. Vet det er andre som scannes bare et par ganger men det vet man jo aldri på forhånd. Det er jo dyrt nok i utgangspunktet!

Lykke til med både avgjørelsen og ev. behandling, og bare spør hvis det er noe mer du lurer på =)

Skrevet

Støtter Oh`rly og synes du skal gå for Blakstad. Brukte Trolle på første forsøk og da ringte jeg selv til Nordica for å fortelle om resultatene fra UL. På andre forsøk brukte jeg Blakstad og da fikset hun alt. Jeg må også til mange UL og da er det greit å gå til en med driftsstøtte.

Skrevet

Hei igjen, Tusen takk for svar - kjempekjekt å høre fra dere mer erfarne :) Det høres klokt ut det med en med driftsstøtte. Jeg er litt skeptisk til Blakstad siden hun går for å være litt hard, men samtidig vil jeg jo helst ha en som er veldig kompetent så spørs om det blir henne :) Høres verdt det ut når hun ordner alt mot Nordica. Skal du i gang snart Chaiemae? Håper vi kan følge hverandre :) Jeg tenker oppstart i mai-syklusen.

Skrevet

Såfremt jeg ikke vinner i lotto (Norsk tipping ringte ikke i dag heller) så blir det ikke oppstart på 3. forsøk før i juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...