Gå til innhold

Nå har jeg fått dato for ul...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så sent?

Neida er ikke vanskelig med UL da..

Jeg hadde jo UL annen hver uke i 3.trimester pga svangerskapdiabetes..da var det vekstkontroll..så de ser jo det de skal se i uke 21 også..lengre utti så er babyen så stor at det er kanskje værre å komme til..men går helt greit i uke 21.

Men synes likevel det var en sen UL time..hørt de som har fått i uke 20 også da..bare litt ekstra lenge å vente :)

Annonse

Etter å ha vært på 1. kontroll fikk jeg beskjed om at UL ble gjort mellom uke 18 og 20. Det var et sånn standard skriv jeg fikk som gis ut til alle, så når jeg fikk time på sykehuset var den lagt til akkurat uke 19. Så det skulle være sånn passe :) På mitt sykehus stod det at det er stor pågang og ikke mulig å bytte, kan jo være verre pågang på ditt sykehus da, men på en måte så får du jo se det positive ved det hvis du ikke får byttet at du kanskje ser enda tydeligere trekk osv siden den er enda mer formet / vokst mer? :P Går d ikke an å tenke sånn a? :D :D

Lykke til!

Litt rart ja, for i det skrivet du kanskje fikk sammen med dato for timen står det jo ganske klart at det er viktig at ul-undersøkelsen blir tatt omkring uke 18. Sikkert pluss/minus et par uker, men dette er jo nettopp fordi det er da de mest nøyaktig kan sette riktig termin og gjøre andre viktige undersøkelser.

Ville nok ha ringt jeg og ja..

Takk for fine innlegg!

Jeg skal ringe i morgen å høre! Da er jeg iallefall ikke tullete fordi jeg maser litt rundt dette. Hvis ikke jeg får byttet får jeg bare se det positive som det ble nevnt i innlegget over!! hehe..

Jeg synes også det høres sent ut. Jeg har fått time i uke 18, trodde uke 18-20 var vanlig, fordi det er da det skal være enklest å gjøre de målene og se det man skal se etter på denne tiden.. Jeg hadde nok tatt en telefon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...