Vår tur :) Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Noen som har noen erfaringer eller tanker om de søte små som blir født i mai og hva de trenger i vognen i sommer. Ser for meg at voksi posen kan bli litt varm. Holder det ikke med en dyne? Bor på vestlandet. Glad for alle tilbakemeldinger.
NemiW og Ravn Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hei:) Har ikke erfaring enda selv, men vi venter også mai-baby. Ser for meg at voksiposen blir varm da, og at det holder med dyne. Kanskje et teppe å ligge på.
Gjest mphs Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Det blir for varmt med voksipose da, men til høsten/vinteren blir den bra.
OhMyGod!!! Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 vi skal bruke vanlig dyne i bagen, så blir det vognpose til høsten. nå blir vi boende i trondheim da, så kan fort hende det er iskaldt og posevær i mai *ler*
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Vi brukte voksiposen til en jente som ble født i juli. Det var kjempe greit. Trenger jo ikke å knyte den i gjen slik som om vinteren. Finnes også flere dyner å legge inni, vi bruke den vanlige, altså mellom dyna. Trenger bare en pose, og det er voksi! Etter min mening...
LegallyBlond Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Har ett mai-barn og en som skulle være mai-barn men ble født tidlig i juni =) Vi bor også på vestlandet, og vi brukte dyne og/eller teppe hele sommeren. Hadde lammeskinn i bunn de dagene det ikke var for varmt til det, og de varmeste dagene hadde vi et helseteppe i bunn. Begynte å bruke voksien i oktober en gang, da måtte vi også bytte til sportsdel. Nå har jeg store barn og bagen vår er ikke av de største, men skulle jeg hatt pose i bagvogn ville jeg heller gått for en god dunpose enn en voksipose.
Deidei Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Hei.. Jeg var inne på trumf.no og sjekket de voksiposene de har der.. De hadde fått enn en sommerpose til å ha inni, istedet for ullforet. Det skulle visst være bare bomull og kunne brukes i litt mildere vær.. Sjekk ut det så jeg ikke gir deg helt feil info her. Jeg ble ganske overrasket siden jeg selv venter barn i slutten av april, og er usikker på om jeg når jeg evt skal ta ibruk voksipose eller om jeg kan bruke det så mye som mulig......
mtm0873 Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Hei hei. Takk for tipset om trumf.no. Den samme voksiposen de selger der til 1695,- tar de 2275,- for både på voksi sine egne nettsider og hos babyshop:-)). Det samme gjelder sommerdyna den koster 399,- hos trumf og 499,- de andre stedene. Jeg gikk inn å bestilte med en gang jeg:-)). Jeg har både januar og april barn fra før og brukte voksi til begge. Syntes det er en veldig praktisk pose:-). Venter en atpåkladd nå i april så den gamle er gitt bort for lengst. Men kan ikke tenke meg noe annet til han så da var det ikke mye å lure på når man kunne få den til den prisen på trumf:-) Og den blå med pinguiner er bare sååååå fin.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Vi fikk mai-baby i fjor, og voksiposen er jo uaktuell på den tiden av året. Brukte tepper/dyne alt etter temperaturen. or også på vestlandet, og her ble ikke voksiposen tatt i bruk før november/desember.... men brukte den ikke så lenge. Vet ikke hvilken vogn du skla ha/har, men ville absolutt sett på andre typer poser også. Jeg valgte feil...så til neste vinter tror jeg det blir ny pose til lille jenta. Mai-rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå