Gå til innhold

Lillegutt syk igjen....

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg at jeg snart gir opp. Ungen har vært mer eller mindre syk i 4 av de 5 siste ukene. Først omgansyke, deretter vaksine feber i 3 dager, så omgangsyken igjen og nå hoste, snørr og feber i nesten 40... den stakkars ungen. Håper han snart blir litt mer barnehage herdet.

Ser veldig dålrig ut for treffet i morra. Tror dette må være en slags sabotasje av gravid treff.

Jeg er jo helt utsultet på å ha litt sosial kontakt utenfor hjemmets fire vegger...bedre lykke neste gang...hehe...

Kommer hvis det skjer et mirakle eller no sånn!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136850857-lillegutt-syk-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satser på å komme, men blir kanskje litt sen, skal på UL 10.30. Og dersom de skulle oppdage noe galt på UL, kommer jeg nok ikke... Men vi går selvsagt ut i fra at alt er fryd og gammen der inne, og at jeg kommer når jeg er ferdig med å grine over å få se den fantastiske ungen min :-)

Så synd du ikke kan! :(

Til dere andre; jeg kommer hvertfall. :)

PS: Fra nå av har jeg fri bare onsdager - Tirilill; sette opp et nytt treff på en onsdag kanskje? ;) (Bortsett fra 12/3, da er jeg på kurs)

Bare å sette opp når det passer best for dere. Jeg vet ikke helt hvordan onsdagene ser ut for meg. Er den eneste dagen i uke som jeg kanskje er opptatt. Har barselstreff den dagen, men det er usikkert hvor lenge vi kommer til å holde på folk er snart ferdig med permisjonene sin. Har vært litt sporadisk med treff på Rena i det siste.

Bare sett opp, jeg kommer ihvertfalll så lenge ungen er frisk..hehe...

må vel være siste for denne vinteren!!

Gruer meg til neste...da har jeg to stykk som går å smitter hverandre frem og tilbake:)))

Kos dere i dag:) Jeg misunner selvfølgelig alle som kan sitte på Rollo å drikke kaffe og skravle!

Annonse

Synd du ikke kunne komme i dag...men du får trøste deg med at den første vinteren i barnehage for den eldste er den verste - sånn sykdomsmessig...har iallefall vært det hos oss siden andremann da har hatt litt tid på å bygge opp immunforsvaret sitt før h*n begynner i barnehagen...

Nå kræsjer det jo med alle, siden jeg er vanskelig og har fri onsdag har jo junijente skole på tirsdag og onsdag. Og hun ville ikke høre på at hun bare kunne ta opp faget igjen... ;P

Hvordan er det på kveldstid for folk? Eller lørdager og søndager??

Kanskje vi får med de som jobber fullt også. :)

Ja, jeg vet jeg er vanskelig ;-) Men jeg klarer nok å ta meg fri fra skolen en dag nå og da om det trengs.

På kveldstid kan jeg ikke på onsdager, da jobber jeg. Men er jo nesten godt gjort at vi har klart å treffes på dagtid også, siden de fleste egentlig jobber. Og skader vel ikke å legge litt til rette for de som faktisk er på jobb også :-)

onsdager er den dagen det passer dårligst for meg på kveldstid - iallefall før sju-halvåtte siden eldstesønn er på turning fram til kl halv sju (å sende unga på turning er forresten å anbefale når de blir gamle nok - både sjuåringen og fireåringen stortrives)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...