nick_345008 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jobber som avdelingsleder i barnehage. Har jobbet tre uker etter forrige permisjon og har fem uker igjen til neste begynner (klarte å bli gravid da nr. to var bare 5 måneder). Da jeg kom tilbake til jobben, ble jeg kastet inn på en avdeling med masse sykemeldinger, uten lederskap og med masse kaos. Er alt aktivt sykemeldt pga at jeg er sliten og har litt bekkenløsning. Føler de forventer at jeg skal rydde opp på de ukene jeg skal være der. I tillegg har jeg to barn hjemme og vi bygger hus. Pappa har permisjon med minsten, men vi har ikke pass til henne etter det og jeg har 8 uker igjen til neste termin. Er dødssliten når jeg kommerr fra jobb. Orker egentlig ikke å ta meg av mine egne barn, men tvinger meg selv til ikke å sette meg ned før de er i seng. Er helt utslitt, men er usikker på hvor mye jeg bør tåle. Det er jo viktig for samfunnet at jeg jobber og jeg vil ikke skulke. Har jo gode dager med mer energi innimellom. Sitter ikke bare i en stol når jeg er hjemme, men prøver å overlate værste husarbeidet til mannen. Hva synes dere. Bør jeg sykemelde meg med en gang eller holde ut på lavere gir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå