Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 ..noen andre som har hørt at diare/ løs mage kan være tegn på at det ikke er så lenge til fødselen er i gang?
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Ja, jeg har hørt det, at kroppen tømmer seg før fødsel. Det er en måte å forberede seg på.. Men vet jo ikke hundre prosent sikkert.
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Har hørt det, men om det er sant så er det ikke lenge igjen...Har tømt ryggen nå snart i over en uke og opptil flere ganger om dagen... Så blir spennende å se...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Hups, håper da ikke det! Har hatt litt løs mage mer eller mindre hele svangerskapet, jeg...Og heldigvis ingen tegn til fødsel enda, er bare i uke 29...
Mammaen til Turid Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 hmm.. er lakstoseintolerant, så jeg får løs mage hver gang jeg spiser eller drikker noe med melk i... ..eller hvis jeg drikker for mye kaffi.. (hadde løs mage senest idag..) men for meg er det ti uker igjen da...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har hatt laus mage siden uke 27 eller noe sånt. En eller annen her inne ga en god forklaring på at det hadde noe med mye kynnere å gjøre. Jeg har aldri i mitt liv hatt løs mage før nå, men kynnere det har jeg hatt masse av, så da...... Kynnere er jo også noe fødselsforberdedene....
mamma.85 Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 jeg har hatt kraftige kynnere i dag og det fører til at jeg blir sittende på do med løs mage, så det kan ha sammenheng med kynnere,ja:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Jordmora mi har sagt at løs mage kan være et av tegnene på at det nærmer seg. Er i uke 40 og har hatt løs mage i 2 dager nå (vært veldig hard resten av graviditeten) så det kan jo virke som det stemmer for min del iallefall...
Piken på landet Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Tror ikke nødvendigvis at det trenger å bety en nært forestående fødsel nei. Men det kan ha sammenheng med kynnere. Livmoraktiviteten stimulerer tarmene, og for mange kan det resultere i løs mage. Inkludert meg selv. Slik var det alltid første dagen av mensen for meg også. Det er klart at når riene setter i gang, vil det ha samme virkning, men det trenger likevel ikke å være noe annet enn kynnere. Og det å få mer kynnere mot slutten er jo helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå