Gå til innhold

John Kristian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, men jeg ville skrevet Jon istedetfor John hvis du skal uttale det som Jon.

Vil du uttale det "Jånn", synes jeg ikke det er så fint.

Skrevet

Kjempefint navn, godt og staut!!

Men enig med de andre her: Skal det uttales "jånn" bør det skrives som du skriver, men uttales det "jon" bør dere skrive Jon :-)

Skrevet

Fint navn. Men har det ikke en tendens til å bli Jong Kristian, med n og k sammen...?

Men som sagt, fint navn fordet

Skrevet

John og John Der er jeg HARD!!! Har noen hørt om Elton Jon eller? niks John er Jånn! Dette er min fars navn så hater alle som kaller han noe annet enn Jånn, eller John på engelsk. Skal du si Jon må du skrive det Jon, skal du si Jonn må du skrive det Jonn.

Dette navnet VIL skape uttalelses problemer og ungen kommer til å HATE å måtte høre navnet sitt feil og måtte stave det HVER J... GANG!!

hehe Men det er fint. Vi har utelukket det fra vår liste for den lilles skyld. Jeg HATER at folk ikke kan si det riktig. Det samme gjør min far.

Men fint navn

Skrevet

Eller John Carew... Det er jo patetisk.. Jon karevvv liksom... neinienie

Skrevet

Enig med ma-85. Jon er finere enn John foran Kristian. Og forøvrig syns jeg Jon Kristian er et flott navn!!

Skrevet

Strengt tatt dere man uttaler ikke John - Jånn, men Djånn.

Enten John Christian eller Jon Kristian.

Skrevet

Jeg synes John Kristian er et kjempefint navn jeg. På akkurat den skrivemåten.

Jeg for min del klarer faktisk å si Johnpå "vanlig" måte, dvs jeg får med H'en uten at det høres helt "mongo" ut.

Det kan vel være fordi jeg er vokst opp med en i familien som heter akkurat det.

-så det så-

Skrevet

Det er gøy å gøre at så mange liker navet vårt, selv om jeg ser at skrivemåten har skapt litt diskusjon. John er et navn som flere har i familin vår og alle skriver John med H, og vi har alltid uttalt det John med O. Har aldri hørt sammenhengen før at John med H skal måtte uttales Jånn!! Merkerlige greier..

Skrevet

John med h skal ikke uttales Jånn - då skulle det ha vært skrevet som Jhon.... John med h uttales Jonn, med kort o, og Jon uttales med lang o - Jooon.... Akkurat som om Tomas bør uttales med o, og Thomas som Tåmas - den h'en har faktisk en funksjon noen ganger....

Skrevet

Nei, det er ikke riktig. Jeg kjenner mange i england som heter John og det skrives John og uttales DJÅNN. Om man dermed må uttale det djånn på norsk er en annen sak.

Skrevet

Vannmannen 31 har rett etter min mening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...